کد خبر : 1863018 | 15 دی 1401 ساعت 17:08 | 19.1K بازدید | 32 دیدگاه

با درخشش چشم‌گیر شهریار در نقش‌جهان

سپاهان 2 - مس 0، یک نیمه کوبنده کافی بود!

طلایی‌پوشان اصفهان با ارائه نمایشی تهاجمی مس کرمان را در نقش جهان شکست دادند.

سپاهان 2 - مس 0، یک نیمه کوبنده کافی بود!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال سپاهان اصفهان در آخرین دیدار خود در نیم‌فصل اول لیگ بیست و دوم به مصاف مس کرمان رفت. شاگردان مورایس بعد از شکست غیرمنتظره برابر پیکان چاره‌ای جز پیروزی مقابل نارنجی‌پوشان کرمانی ندارند و امیدوارند با کسب این سه امتیاز با لغو بازی استقلال بتوانند در صورت پیروزی به رده دوم جدول صعود کنند.

طلایی‌پوشان در این بازی خیلی سریع با گلزنی مغانلو روی ضربه کرنر ارسالی از سوی فرشاد احمدزاده از حریف خود پیش افتادند. انگیزه بالای بازیکنان سپاهان در جریان بازی باعث شد تا این تیم بعد از گل هم عقب‌نشینی نکند و حملاتی را روی دروازه حریف ترتیب دهد.
در یکی از همین حملات، حسین شهریاری، گلر مس، پس از برخورد با بازیکنان در محوطه جریمه از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدید شد و با صورتی گریان، زمین بازی را ترک کرد تا شهدادنژاد باتجربه جایگزین او شود.

1788381

در ادامه بازی روی یک توپ‌ربایی توسط مغانلو، محمد علی‌نژاد با پاس فوق‌العاده شهریار، با گلر حریف تک به تک شد که با یک ضربه زمینی در جهت مخالف حرکت شهدادنژاد، دروازه مس را برای دومین بار باز کرد تا شاگردان مورایس با یک برتری دو گله نیمه اول بازی را به نفع خود به پایان ببرند.

1788380

در نیمه دوم این مسابقه بازی از افت و خیز کمتری برخوردار بود و هر دوتیم موقعیت‌های گل کمتری به دست آوردند هرچند سپاهانی‌ها روی یک صحنه مشکوک گلزنی کردند که با پرچم کمک داور، این گل مردود اعلام شد.

در نهایت این بازی با برتری دو بر صفر سپاهان به پایان رسید.

در ادامه با گزارش لحظه به لحظه این بازی با ما همراه باشید؛

هفته پانزدهم لیگ برتر، پنج‌شنبه پانزدهم دی‌ماه 1401، ورزشگاه نقش جهان اصفهان
تیم داوری؛ داور وسط: امیر ایار/ کمک‌ها:  حمید نادری، علیرضا ممبینی، علیرضا تارخ/ ناظر داوری: ابوطالب طاهریان

سپاهان

سیدپیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، مسعود ریگی (72-محمد قربانی)، سیدمحمد کریمی (72-جلال علی‌محمدی)، امید نورافکن (72- یاسین سلمانی)، محمد علی‌نژاد (67-آریا یوسفی)، فرشاد احمدزاده (84-الویس کامسوبا)، شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

مس کرمان

حسین شهریاری (۲۲- آرمان شهدادنژاد)، امیر حسین عسگری، محمد ستاری، سید جلال عبدی (69- محمد صبوری)، مهدی ناظمی، جرج بورا، محمد قاسمی نژاد، علیرضا قادری، صالح محمدی، امیرحسین بهزادی (46-سامان تورانیان)، شروین بزرگ

سرمربی: فرزاد حسین‌خانی

🟨اخطار:

سپاهان: محمدامین کاظمیان (78)

⚽شرح گل:

سپاهان یک - مس صفر/شهریار مغانلو (7) : روی ضربه کرنر از سمت چپ، ارسال فرشاد احمدزاده روی سر شهریار مغانلو نشست تا این بازیکن با یک ضربه‌ سر محکم، دروازه مس را باز کند.

سپاهان دو - مس صفر/محمد علی‌نژاد (۴۱): بعد از اشتباه مدافعین مس در خط دفاعی، توپ به شهریار مغانلو رسید که زننده گل سپاهان با ارسال یک پاس برای علی‌نژاد، این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد و علی‌نژاد هم پس از فریب گلر، با ضربه‌ای زمینی دروازه را باز کرد.

🥇بازیکن برتر: 

شهریار مغانلو، مهاجم سپاهان با به ثمر رساندن یک گل و ارسال یک پاس گل عالی به علی‌نژاد، از بهترین بازیکنان میدان نقش جهان بود. در کنار او، عملکرد فوق‌العاده فرشاد احمدزاده در طول بازی که به یک پاس گل هم منجر شد، او را هم‌ردیف مغانلو قرار می‌دهد.

📌اتفاق ویژه: 

حسین شهریاری، گلر تیم مس کرمان، به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو خیلی زود بازی را ترک کرد. اشک‌های تلخ او در هنگام خروج از زمین از صحنه‌های نادر این دوره از مسابقات لیگ بود.

⏱لحظات حساس:

دقیقه ۳: امید نورافکن با شوتی محکم از پشت محوطه جریمه قصد باز کردن دروازه حریف را داشت اما حسین شهریاری با واکنشی مطمئن توپ را در اختیار گرفت.
دقیقه ۳۰: روی ارسالی مشابه گل اول، شهریار مغانلو با ضربه سر دروازه مس را تهدید کرد که شهدادنژاد با واکنشی استثنایی مس را نجات داد.
دقیقه ۳۷: ضربه والی تماشایی محمدصالح محمدی با واکنشی عالی از سوی نیازمند به کرنر رفت.
دقیقه ۴۶: شوت محمد علی‌نژاد از قطر دروازه در محوطه جریمه پس از برخورد با پای مدافع مس به طرز خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 73: آریا یوسفی با یک حرکت انفرادی در محوطه جریمه سعی در ارسال پاس در عرض داشت که شهدادنژاد توپ بلوکه شده این بازیکن را مهار کرد.
دقیقه 77: روی حرکت عمقی بازیکنان مس، فرصت گلزنی برای این تیم به وجود آمد اما خروج به موقع نیازمند و پوشش مدافعان مانع از گلزنی مس شد.
دقیقه 88: روی فرار رامین رضاییان از سمت راست با ارسال پاس در عرض این بازیکن فرصت گلزنی برای مغانلو به وجود آمد که این بازیکن یک قدم برای قطع توپ کم آورد.

🔴حواشی:

* حسین شهریاری، دروازه‌بان مس کرمان، به دلیل برخورد با بازیکن سپاهان روی خروج از دروازه در دقیقه ۱۶ با مصدومیت شدید از ناحیه زانو مواجه شد و برای دقایقی کادر پزشکی مس را به زمین بازی کشاند.
* با مصدومیت شهریاری، گلر تیم مس کرمان، آرمان شهدادنژاد، کاپیتان باسابقه مسی‌ها جایگزین او شد.
* مربی مس کرمان پس از اعتراض به داوری، با کارت قرمز مستقیم ایار، از کنار زمین اخراج شد.
* گزارشگر بازی در صحنه‌ی منجر به گل اول سپاهان بعد از نشان دادن شهریار مغانلو توسط دوربین، با اشاره به قد بلند این بازیکن کنایه‌ای به حاشیه رخ داده پیرامون علی دایی در یک برنامه تلویزیونی داشت.

دیدگاه‌ها