کد خبر : 1863030 | 15 دی 1401 ساعت 16:19 | 32.8K بازدید | 9 دیدگاه

بدترین شعارها علیه ستاره فرانسوی

هواداران لاتزیو اشک اومتیتی را در آوردند

در جریان بازی شب گذشته لچه و لاتزیو، ساموئل اومتیتی، مدافع سرشناس لچه، هدف شعارهای نژادپرستانه هواداران لاتزیو قرار گرفت و در پایان بازی با چشمانی گریان زمین را ترک کرد.

هواداران لاتزیو اشک اومتیتی را در آوردند

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته لچه میزبان لاتزیو بود و در نهایت توانست 2-1 پیروز شود. ابتدا لاتزیو با گل دقیقه 14 چیرو ایموبیله پیش افتاد ولی لچه در نیمه دوم با گل های استرفتزا و کولومبو ورق را برگرداند و برنده شد. لچه با این پیروزی 18 امتیازی شد و فاصله با منطقه سقوط را به 9 امتیاز افزایش داد. بدون شک یکی از بازیکنانی که نقش مهمی در کسب سه امتیاز داشت، ساموئل اومتیتی بود. اومتیتی در تابستان امسال و با قراردادی قرضی از بارسا راهی لچه شده و تا به اینجا توانسته فوق العاده کار کند. او بالاترین نمره را نیز از گاتزتا دلو اسپورت گرفت.

1788374

اومتیتی اما با چشمانی گریان زمین را ترک کرد. او به خاطر پیروزی دشوار تیمش و نمایش خوبی که داشت، به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت و از سوی دیگر به خاطر اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد، بسیار ناراحت بود. بازی برای دقایقی به خاطر شعارهای تند و نژادپرستانه هواداران لاتزیو علیه اومتیتی و لامک باندا متوقف شد و سپس از هواداران لاتزیو خواسته شد که دست از توهین های نژادپرستانه خود بردارند.

1788375

 خود اومتیتی بود که درخواست کرد بازی هر چه زودتر از سر گرفته شود چرا که می خواست در زمین پاسخ شعارها را بدهد. هواداران لچه بارها و بارها اومتیتی را تشویق کردند و در پایان بازی نیز رئیس باشگاه او را در آغوش گرفت.

امروز حتی جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، نیز به این قضیه واکنش نشان داد و توییت کرد:«با اومتیتی و لامک باندا ابراز همدردی می کنم. با صدای بلند و رسا نه به نژادپرستی را فریاد می زنیم.»

 حساب رسمی توییتر بارسا نیز متنی در حمایت از اومتیتی منتشر کرد .

دیدگاه‌ها