کد خبر : 1863034 | 15 دی 1401 ساعت 16:55 | 24.8K بازدید | 31 دیدگاه

یک نیمه خوب، یک نیمه افتضاح

ژاوی عصبی و نگران: این بارسای غیرقابل شناسایی

بارسلونا شب گذشته نمایشی ناامیدکننده برابر اینترسیتی داشت و به زحمت حریف دسته سومی را شکست داد تا نگرانی‌های ژاوی بیش از همیشه شود.

ژاوی عصبی و نگران: این بارسای غیرقابل شناسایی

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی بلافاصله پس از اتمام دیدار بارسا و اینترسیتی به خبرنگاران گفت که این بازی باعث نگرانی او شده است. بارسا در دیداری که دشوارتر از حد تصور بود، به سختی توانست 4-3 پیروز شود و به یک هشتم نهایی کوپا دل ری برود و این برد را مدیون گل دقیقه 103 آنسو فاتی است. تیم ژاوی زمانی که فرصتش را داشت، نتوانست کار حریف را تمام کند و اشتباهات بازی با اسپانیول(شنبه گذشته) را تکرار کرد. برابر اسپانیول ژاوی از بازیکنانش به خاطر تمام نکردن کار حریف انتقاد کرده بود و این بار برابر اینترسیتی گلایه های او بیشتر نیز بود.

1788237

بازی روان و خوب در نیمه اول

نمایش نیمه اول بارسا برابر اینترسیتی درخشان بود، با این وجود نتوانست بیش از یک گل به میزبانش بزند. بارسا تیم مسلط زمین بود و به خوبی نیز توپ را به چرخش در می آورد. اینترسیتی حتی یک شانس گلزنی هم نداشت و کاملا تحت تاثیر بارسا قرار داشت. بارسا شانس های زیادی را از دست داد و به خصوص فران تورس در دقایق پایانی نیمه اول می توانست کار را 2-0 کند ولی بی دقت بود. بارسا به اندازه کافی موقعیت خلق کرد تا با برتری پرگل راهی رختکن شود ولی اشتباهات بازی با اسپانیول تکرار شد. دربی یک هشدار به تیم ژاوی بود و بازی شب گذشته زنگ خطر را به صدا در آورد.

1788392

بارسای غیرقابل شناسایی در نیمه دوم

اتفاقی که تصورش نمی شد، افت بارسلونا در نیمه دوم به خصوص در خط دفاعی بود. بارسا در این نیمه قابل شناسایی نبود و انگار تیم دیگری وارد زمین شده بود. به خصوص پس از تعویض رونالد آرائوخو در دقیقه 60 و ورود اریک گارسیا، شرایط بدتر نیز شد. بارسا روی توپ های هوایی ضعیف نشان می داد و جوردی آلبا و ژول کُنده پایین تر از انتظارات بودند. مارکوس آلونسو هم کند بود و نتوانست بازی خوبی انجام دهد و تاوانش را نیز بارسلونا داد. بارسا برای پیروزی و صعود به یک هشتم نهایی مجبور به تلاش مضاعف شد. ژاوی همه مهاجمان را عوض کرد و در نهایت بارسا با زدن چهار گل و تنها یک گل اختلاف نسبت به اینترسیتی برنده شد. چه کسی تصور چنین نتیجه ای را می کرد؟

1788391

و حالا اتلتیکو می آید

بازی بعدی بارسا یکشنبه شب در متروپولیتانو برابر اتلتیکو است و بارسا به وضوح باید بهتر از بازی شب گذشته کار کند. باید دید بارسلونا از اتفاقات بازی با اینترسیتی درس های لازم را گرفته یا اینکه برابر اتلتیکو به سختی مجازات خواهد شد. از بازی دیشب می توان نتایج مثبتی هم گرفت که مهمترینش به بازگشت آرائوخو بر می گردد. ستاره اروگوئه ای نشان داد که مصدومیت را فراموش کرده و گل اول بازی را نیز زد. او مدافعی مطمئن برای بارسلوناست. آنسو فاتی هم توانست گلزنی کند و برای بازی با اتلتیکو روحیه بگیرد. در سه بازی بعدی که روبرت لواندوفسکی محروم است، مسئولیت گلزنی بر عهده فاتی خواهد بود.

دیدگاه‌ها