کد خبر : 1863056 | 15 دی 1401 ساعت 18:39 | 4.2K بازدید | 5 دیدگاه

کارت‌دادن‌های داور ذهنیت ایجاد کرد

حسین‌خانی: برای بازیکن خارجی جا خالی کردیم اما...

سرمربی مس کرمان امیدوار است در نیم‌فصل دوم تیمش بتواند بازیکن خارجی بگیرد.

حسین‌خانی: برای بازیکن خارجی جا خالی کردیم اما...

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال مس کرمان در ورزشگاه نقش جهان در هفته پانزدهم لیگ با دو گل مغلوب سپاهان شد. بعد از این بازی، فرزاد حسین‌خانی با حضور در نشست خبری، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

سرمربی مس، صحبت‌های ابتدایی خود را این طور آغاز کرد:" بازی خوبی بود. مطابق انتظار سپاهان بازی را هجومی آغاز کرد. دنبال این بودیم که در بیست دقیقه اول بازی را کنترل کنیم که متاسفانه روی اولین ضربه ایستگاهی که نصیب حریف شد گل اول را دریافت کردیم. فکر می کنم بچه ها تمرکز کافی را نداشتند و گل دوم را دریافت کردیم ولی در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم بازی را کنترل کردیم و توانستیم دروازه خود را بسته نگه داریم. تبریک می گویم به بازیکنان هر دو تیم و خسته نباشید می گویم به آنها. به مجموعه سپاهان تبریک می گویم.

ویدئو: 269091

* مصدومیت حسین شهریاری

برخوردی که پیش آمد شدید بود. نمی دانم چطور از چشم داور دور ماند. شرایط خوبی از او ندیدیم ولی کادر پزشکی باید معاینات کلی را انجام دهد تا مشخص شود چقدر مشکل دارد.

* داوری؟

مشکل خاصی نداشت ولی کارت هایی که از جیب خود خارج کرد همه نصیب تیم ما شد. مگر می شود در زمین نود دقیقه، برخورد باشد ولی تیم ما فقط کارت بگیرد. صحنه گل را هم که دیدم فکر می کنم آفساید نبود و نمی دانم داور چطور آن را پنالتی گرفت( منظور حسین خانی این بود که داور چطور آفساید گرفت!). در کل تصمیم گرفتم در مورد مسائل داوری کم صحبت کنم. اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است و در کل قضاوت خوبی داشت ولی کارت دادنش ذهنیت ایجاد کرد برای ما.

1788455

* شرایط فنی سپاهان

تیم سپاهان با عقبه ای که دارد هرساله جزو مدعیان قهرمانی بوده و با شناختی که از آنها داشتیم انتظار کمتر از این نداشتیم. یک فوتبال خوب و روان ارائه کردند و پیش بینی می کردیم روی ارسال ها به ما آسیب بزنند و این تمرکز را به بازیکنان دادیم اما در بازی آن را ندیدیم. امیدواریم در ادامه فصل نقائص را برطرف کنیم. چهار جای خالی برای بازیکن خارجی گذاشتیم اما با مشکلاتی که داشتیم این اتفاق رخ نداد. امیدواریم در نیم فصل دوم که شدیدا کمبود بازیکن داریم و بالاجبار از بازیکنان زیر 18 سال استفاده می کنیم، بتوانیم بازیکن خارجی داشته باشیم.

* ذهنیت باخت پیش از شروع مسابقه؟

مگر می شود آدم از قبل بخواهد ببازد. صحبت های آقای منهاجی را بد متوجه شدید. ایشان گفتند با توجه به شکست سپاهان مقابل پیکان، می دانیم که با تیم سختی بازی داریم ولی از لحاظ روانی شرایط بهتری مقابل این تیم داریم چون فشار کمتری روی ماست.

دیدگاه‌ها