کد خبر : 1863067 | 15 دی 1401 ساعت 19:25 | 19.8K بازدید | 15 دیدگاه

انزو فرناندز عامل دعوای دو باشگاه اروپایی

خشم بنفیکا: چلسی به ما بی‌احترامی می‌کند

باشگاه بنفیکا از تلاش چلسی برای جذب انزو فرناندز آرژانتینی عصبانی است و رفتار باشگاه انگلیسی را مصداق بی‌احترامی به بنفیکا دانست.

خشم بنفیکا: چلسی به ما بی‌احترامی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی در روزهای اخیر جذب انزو فرناندز، پدیده جوان آرژانتینی که در جام جهانی قطر درخشید، را به هدف اول خود در نقل و انتقالات ژانویه تبدیل کرده است. اما باشگاه این ستاره آرژانتینی، بنفیکا، از رفتار چلسی عصبانی است.

بعد از چند روز مذاکره بین چلسی و مدیران برنامه‌های انزو فرناندز این هافبک جوان آرژانتینی به مدیران بنفیکا اطلاع داده که دیگر نمی‌خواهد برای آنها بازی کند.

1787432

اما روگر اشمیت، سرمربی آلمانی بنفیکا، امروز چلسی را متهم کرد که شرایط ذهنی انزو فرناندز را به هم ریخته و رفتاری غیر حرفه‌ای داشته است. او باشگاه انگلیسی را به بی‌احترامی به بنفیکا متهم کرد و گفت با این شرایط تنها در صورتی می‌توان به توافق فکر کرد که چلسی حاضر بشود بند آزادسازی انزو را فعال کند. گفته می‌شود ارزش بند آزادسازی او 120 میلیون یورو است.

سرمربی بنفیکا گفت:" یک باشگاه بازیکن ما را می‌خواهد. آنها می‌دانند ما نمی‌خواهیم این بازیکن را بفروشیم. ولی آنها با این حال سعی می‌کنند هر طور شده او را به سمت خودشان بکشانند. ولی باید بدانند تنها در صورتی می‌توانند او را به خدمت بگیرند که بند آزادسازی‌اش را فعال کنند. وضعیت کاملا روشن است. باشگاهی که می‌خواهد انزو را جذب کند در حال بی‌احترامی به ما است و من این رفتار را تحمل نمی‌کنم. آنها ذهن بازیکن ما را به هم ریختند و وانمود کردند که می‌خواهند بند آزادسازی را بپردازند ولی بعد گفتند می‌خواهند مذاکره کنند. این چیزی نیست که از رابطه خوب دو باشگاه می‌شناسیم".

1787434

انزو فرناندز بنفیکا را زمانی عصبانی کرد که با وجود دستور سرمربی‌اش به آرژانتین بازگشت تا تعطیلات کریسمس را سپری کند. بنفیکا مایل است این هافبک 21ساله را تا تابستان آینده حفظ کند.

دیدگاه‌ها