کد خبر : 1863079 | 15 دی 1401 ساعت 19:45 | 18K بازدید | 10 دیدگاه

ملاقات با تهاجمی‌ترین گروه نیم فصل اول لیگ

مخوف‌ترین گلزنان لیگ، زرد می‌پوشند(عکس)

سپاهان با دو گلی که به تیم مس کرمان زد، شمار گل های خود را در هفته پایانی دور رفت به عدد 21 رساند.

مخوف‌ترین گلزنان لیگ، زرد می‌پوشند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این آمار بدین معنی است که باید سپاهان را تهاجمی ترین تیم دور رفت بازی ها بدانیم. بعد از سپاهان، پرسپولیس و گل گهر با 20 گل زده بهترین تیم ها در فاز تهاجمی هستند. البته گل گهر یک بازی معوقه با آلومینیوم اراک دارد و اگر در این بازی یک گل بزند، در عنوان بهترین تیم تهاجمی دور رفت با سپاهان شریک می شود و اگر دو گل بزند، این عنوان را به تنهایی به خود اختصاص خواهد داد.

تیم مورایس با 27 امتیاز و 5 امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشین در رده دوم جدول قرار دارد اما پیروزی استقلال در مصاف با تراکتور و گل گهر در مصاف با آلومینیوم اراک موجب سقوط شاگردان این مربی پرتغالی به رده چهارم جدول خواهد شد. با این حال فرصت جبران اختلاف امتیاز برای سپاهان و هم چنین دیگر تیم های مدعی وجود دارد و مسابقات تنها نیمی از راه را سپری کرده است. قطعا به یقین انتظار از سپاهان و مورایس این است با توجه به تجربیاتی که در دور رفت داشته اند، در دور برگشت در امتیاز گیری بهتر عمل کنند.

1788483

سپاهان و عنوان بهترین تیم تهاجمی؛ این بدین معنی است که مورایس به دنبال ارایه فوتبال تهاجمی است و باید منتظر ماند و دید که در چالش قهرمانی می تواند موفق عمل کند یا خیر.

(عکس: یاسر جمالی)

دیدگاه‌ها