کد خبر : 1863080 | 15 دی 1401 ساعت 19:42 | 23.6K بازدید | 64 دیدگاه

بی‌اعتنایی بلینگام به لیورپول: او می‌خواهد رئالی شود

رسانه‌های آلمانی می‌گویند جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، درخواست‌های لیورپول را نادیده گرفته است و رئال مادرید بیش از پیش به جذب بلینگام اطمینان دارد.

بی‌اعتنایی بلینگام به لیورپول: او می‌خواهد رئالی شود

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که اخبار رسانه‌های انگلیسی حاکی از این است که لیورپول از بیشترین شانس برای جذب جود بلینگام، ستاره جوان انگلیسی باشگاه دورتموند، برخوردار است ولی رسانه‌های آلمانی می‌گویند بلینگام مدتی است به تلاش‌های لیورپول بی‌اهمیت بوده است.

در این شکی نیست که سه باشگاه لیورپول، رئال مادرید و منچسترسیتی به جذب بلینگام تمایل زیادی دارند. پیش از این از باشگاه‌های چلسی، آرسنال، منچستریونایتد و بایرن مونیخ هم به عنوان خواهان‌های او یاد شده بود ولی در حال حاضر خبر قطعی این است که تنها سه باشگاه فوق مدعیان اصلی به خدمت گرفتن ستاره انگلیسی هستند.

1788484

گفته می‌شود دورتموند برای فروش ستاره خود دست‌کم خواهان 150 میلیون یورو خواهد بود. تقریبا شکی باقی نمانده که بلینگام تابستان آینده باشگاه آلمانی را ترک می‌کند. ولی با توجه به خبر امروز بیلد و بی‌اعتنایی شخص بلینگام به درخواست‌های لیورپول به نظر می‌رسد در حال حاضر شانس رئال مادرید برای جذب او بیشتر است. بیلد می‌گوید رئالی‌ها حالا بیش از هر زمان دیگری اطمینان دارند که با فرا رسیدن تابستان بلینگام را در برنابئو خواهند دید.

دیدگاه‌ها