کد خبر : 1863087 | 15 دی 1401 ساعت 20:06 | 17K بازدید | 4 دیدگاه

سجده شکر ستاره گابنی بعد از گل

از چشم‌های اریک در ژاپن برق می‌گیرند! (عکس)

اریک بایناما در مصاف با صنعت نفت آبادان، که یک بازی سخت برای گل‌گهر بود، توانست با شوت از راه دور خود نتیجه را تغییر دهد.

از چشم‌های اریک در ژاپن برق می‌گیرند! (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، سال گذشته برای گل‌گهر با حواشی مربوط به اریک بایناما سپری شد، ولی امیر قلعه‌‎نویی و شاگردانش پا پس نکشیدند و توانستند این فصل کابوس‌وار را با وجود کسر 7 امتیاز، در رتبه چهارم تمام کنند. البته این بازیکن برای مدتی از حضور در فوتبال ایران محروم شد ولی از این فرصت استفاده کرد و با بازی در لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال تاجیکستان شرایط بازی در لیگ برتر را طبق قوانین به دست آورد.

1788495
بازیکن گابنی گل‌گهر که امیر قلعه‌نویی یک سال پای او ایستاد، در دو بازی ابتدایی لیگ بیست و دوم هم محروم بود، ولی سرانجام با درخواست باشگاه گل‌گهر این بازیکن فرصت بازی پیدا کرد تا در لیگ بیست و دوم به یکی از مهره‌های کلیدی تیم تبدیل شود.
بایناما در این فصل هم به عنوان یکی از وینگرهای تیم بازی کرده و هم گاهی در میانه میدان توسط امیر قلعه‌نویی مورد استفاده قرار گرفته است. سرانجام اعتماد امیر قلعه‌نویی به بایناما در دیدار برابر ملوان جواب داد و آبی‌پوشان سیرجانی با تک گل این بازیکن برنده مسابقه شدند. بازیکن 26ساله گابنی گل گهر به درخشش خود ادامه داد ودر جریان پیروزی پرگل برابر نفت مسجد سلیمان هم اولین پاس گل خود را برای گل گهر ثبت کرد.

1788496
امیر قلعه‌نویی پس از یک باخت تلخ به آبادان رفته بود و فقط با کسب سه امتیاز می‌توانست باخت پرسپولیس را تا حدی به فراموشی بسپرد؛ اتفاقی که در یک بازی سخت و دشوار با شوت دیدنی بایناما، که این بازیکن طی آن تکنیک خود را به رخ کشید، رخ داد و گل گهر با شوت مهاجم خارجی خود که چسبیده به محوطه جریمه روانه دروازه فرزین گروسیان شد، با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کرد.
احتمالا این روزها امیر قلعه‌نویی بیشتر از گذشته به شم بازیکن‌‌شناسی خود ایمان می‌آورد و از اینکه پای بایناما ایستاده خوشحال و راضی خواهد بود.

1788494
1788493

عکس‌ها ابوالفضل امیرزاده

دیدگاه‌ها