کد خبر : 1863089 | 15 دی 1401 ساعت 20:14 | 10.1K بازدید | 6 دیدگاه

کانفیگ فرشاد روی تنظیمات احمدزاده (عکس)

فرشاد احمدزاده از بهترین بازیکنان سپاهان در دیدار امروز برابر مس کرمان بود.

کانفیگ فرشاد روی تنظیمات احمدزاده (عکس)

به گزارش "ورزش سه" پیروزی نسبتا آسان سپاهان مقابل مس کرمان در شرایطی رقم خورد که این تیم، برای سومین بار متوالی، با یک ترکیب ثابت به میدان آمده بود.

اتفاقی که باعث شد بازیکنان این تیم در فرم بهتری کار را از ابتدا آغاز کنند و یکی از همین نفرات، فرشاد احمدزاده، وینگر چپ‌پای طلایی‌پوشان بود.

شماره ۱۰ تکنیکی سپاهان، بعد از اینکه در بازی مقابل پیکان پاس‌های فوق‌العاده‌اش منجر به گلزنی بازیکنان هم‌دسته نشد، انگیزه زیادی برای ثبت عملکرد مثبت در این بازی و رنگی‌شدن باکس جلوی نامش در لیست بازی داشت.

اتفاقی که البته خیلی زود رخ داد و فرشاد با ارسالی تماشایی در دقیقه هفتم مسابقه، شهریار مغانلو را در زمره گلزنان بازی قرار داد.

1788499

اتفاقی که می‌توانست برای او تکرار شود و این بازیکن با چند ارسال خطرناک و مشابه دیگر، برای بازیکنان هم‌تیمی فرصت ساخت که یک بار ضربه مغانلو با واکنش شهدادنژاد دفع شد و گل سالم دانشگر هم توسط داور، مردود اعلام شد.

درخشش فرشاد در نیمه دوم بازی هم ادامه داشت و اگر پرچم اشتباه کمک‌داور نبود، نام او علاوه‌بر پاس گل، به خاطر گلزنی هم روی اسکوربورد این بازی حک می‌شد.

در مجموع عملکرد خوب احمدزاده در مسابقه امروز نشان می‌دهد این بازیکن به فرم ایده‌آل خود رسیده و می‌تواند جایگاهی ثابت در ترکیب سپاهانِ نیم‌فصل دوم داشته باشد.

عکس: یاسر جمالی

دیدگاه‌ها