کد خبر : 1863090 | 15 دی 1401 ساعت 20:14 | 51.5K بازدید | 3 دیدگاه

عملکرد درخشان شیمبا با دو پاس گل

سن و سال برای پیرمرد فوتبال ایران معنا ندارد

لوسیانو پریرا در 39 سالگی، همچنان در فوتبال ایران می‌درخشد و امروز در هر دو گل تیمش نقش اصلی را ایفا کرد.

سن و سال برای پیرمرد فوتبال ایران معنا ندارد

به گزارش "ورزش سه"، درست در دقایقی که بازی برای مس رفسنجان گره خورده بود، یک استپ‌سینه دیدنی که دست کمی از پاس با پا نداشت، زمینه‌ساز گل نخست تیم محمد ربیعی شد؛ پاسی که با زیبایی هر چه تمام‌تر و توسط لوسیانو پریرا ارسال شد.

حوالی دقیقۀ 70 بود که مس برای فتح دروازۀ پیکان بر دروازۀ این تیم موقعیتی را خلق کرد.  پاس سریعی که دست کمی از شوت نداشت، به لوسیانو پریرا رسید. تنها راه رساندن توپ به امید لطفی، یک کنترل سینه از سوی این مهاجم برزیلی بود که او این کار را انجام داد .

توپ به بهترین شکل ممکن مقابل امید لطفی قرار گرفت و او قفل دروازۀ پیکان را باز کرد تا مس روی یک کار تیمی، تک‌ضرب و سریع، حریف را غافلگیر کرده و به گل اول بازی دست پیدا کند.

1788844
لوکاس پریرا مندز، فرزند لوسیانو پریرا مندز یا همان شیمبای معروف، که روز گذشته از نزدیک شاهد بازی پدرش در ترکیب مس مقابل پیکان بود، در عکس تیمی نارنجی‌پوشان هم حاضر شد و در نهایت با پاقدم خوبی برای پدر خود داشت تا شیمبا با دو پاس گل نیم‌فصل اول را به اتمام برساند.

شیمبا این کار را در دقایق پایانی بازی تکرار کرد. بازیکن برزیلی مس در شرایطی که درون محوطۀ جریمه صاحب توپ شده بود، با چند سر توپ و حرکت بدن، مدافعان پیکان را به خود مشغول کرد. حتی صدای گزارشگر تلویزیون کرمان نیز بلند شد که شیمبا باید دست از تعلل بردارد و زودتر تصمیمش را بگیرد.

کاری که او انجام داد. آنقدر صبر کرد تا یک بازیکن روی دست او بیاید و با یک پاس بغل پا برای مهدی ترکمان، این بازیکن را در موقعیت ایده‌آلی قرار داد و دیگر بازیکن تعویضی محمد ربیعی، با یک ضربه فنی و بغل پا، دروازۀ پیکان را برای بار دوم باز کرد.

به‌هرشکل، در روزی که پای شیمبای 39 ساله به گلزنی باز نشد، او 2 پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخت تا مس سه امتیاز شیرین خانگی را به دست آورد.

دیدگاه‌ها