کد خبر : 1863091 | 15 دی 1401 ساعت 20:17 | 34.4K بازدید | 15 دیدگاه

دلیل ریوالدو برای غیبت در خاکسپاری پله

ریوالدو، ستاره سابق فوتبال برزیل، که به دلیل عدم حضور در مراسم خاکسپاری پله با انتقادهای زیادی مواجه شده بود، درباره حضور نیافتنش در این مراسم توضیح داد.

دلیل ریوالدو برای غیبت در خاکسپاری پله

به گزارش "ورزش سه"، پله، اسطوره فوتبال برزیل، حدود یک هفته پیش، بعد از مدتی درگیری با سرطان در 82سالگی درگذشت و دنیای فوتبال را شوکه کرد. مراسم تشییع و خاکسپاری پادشاه فوتبال در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در استادیوم باشگاه سانتوس برگزار شد و انتظار می‌رفت تعداد زیادی از ستاره‌های فعلی و سابق دنیا برای ادای احترام به پله در این مراسم شرکت کنند.

اما بسیاری از ستاره‌های فوتبال در این مراسم حاضر نشدند و ریوالدوی برزیلی یکی از آن‌ها بود. عدم حضور ستاره‌های برزیلی مثل ریوالدو، کافو و نیمار باعث شد آن‌ها در کشورشان با انتقادهای شدیدی مواجه شوند. شدت انتقادها باعث شد چندین نفر از این ستاره‌ها به تدریج با افکار عمومی صحبت کنند و درباره علت غیبت‌شان توضیح بدهند.

1788501

ریوالدو چند ساعت پیش درباره حضور نیافتن در مراسم خاکسپاری پله گفت: «رسانه‌ها می‌گویند هیچ ستاره برزیلی در مراسم خاکسپاری پله حضور نداشته و من می‌خواهم در این باره توضیح بدهم. من فقط درباره خودم صحبت می‌کنم و نه دیگران. با اینکه می‌دانم پله بزرگترین فوتبالیست تاریخ است ولی مطمئن نیستم حتی اگر در برزیل بودم در مراسم او حضور پیدا می‌کردم.

من دوست ندارم در مراسم خاکسپاری کسی شرکت کنم و البته با کسانی که دوست دارند در چنین مراسمی باشند هم مخالفتی ندارم. من با پله دیدار داشتم، بارها با او حرف زده‌ام و این فرصت را داشتم که وقتی زنده است به او ادای احترام کنم. من احترام را با عشق و تحسینی که همیشه به او داشتم نشان دادم و پله از من تشکر کرده بود. هیچکس نمی‌تواند به خاطر عدم حضورم در خاکسپاری پله عشق و تحسین من نسبت به او را زیر سؤال ببرد. من زمانی که پله زنده بود به او ادای احترام کردم و وجدانم راحت است.»

1788502

دیدگاه‌ها