کد خبر : 1863105 | 15 دی 1401 ساعت 21:05 | 5.3K بازدید | 3 دیدگاه

عیار صنعت نفت تغییر کرده است

سرآسیایی: برای این سه امتیاز زحمت زیادی کشیدیم

مربی تیم فوتبال گل گهر می‌گوید شناخت بالای تیم‌ها از یکدیگر باعث کاهش تعداد گل‌ها در مسابقات شده است.

سرآسیایی: برای این سه امتیاز زحمت زیادی کشیدیم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی سرآسیایی، مربی تیم فوتبال گل گهر، پس از پیروزی یک بر صفر برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: «تشکر و خسته نباشید بزرگ به تیم خوب نفت آبادان بابت یک فیرپلی خوب و یک بازی جوانمردانه و تشکر بزرگ از تیم گل گهر و بازیکنان خوب این تیم به خاطر تلاش مجدانه و بزرگ در برابر تیمی که عیار آن در سه-چهار هفته اخیر تغییر پیدا کرده و ما این را کاملا حس می‌کنیم.»

وی افزود: «نوع و سبک بازی و خطرناک و زهردار بودن نفت آبادان، به همراه شکل فوتبالی که اصطلاحا تیم حریف را خواب می‌کند، کاملا مشخص است؛ در واقع شما فکر می‌کنی این تیم نمی‌تواند ضرر زیادی برساند اما در موقعیت‌های حساس با هوشمندی زیاد و در قالب تاکتیک خود که قطعا این مربی بزرگ در آن تاثیرگذار است، ضربه می‌زند. تیم بسیار خطرناکی بودند و ما امتیاز بزرگ و خوبی را در شهر آبادان از تیم خوب صنعت نفت آبادان گرفتیم و باید از بچه‌های تیم تشکر کنم که زحمت زیادی کشیدند و تلاش بزرگی کردند.»

سرآسیایی در خصوص کاهش کیفیت فوتبال ایران و برد اقتصادی تیم‌ها در لیگ برتر عنوان کرد: «فوتبال تیم‌ها به یکدیگر نزدیک است و اشراف و شناخت کامل از یکدیگر داریم و همین مسئله کار را به جایی می‌برد که درصد خطاها و اشتباهات پایین می‌آید و تیم‌ها با تمرکز و شناخت کامل از یکدیگر وارد زمین می‌شوند و سطح بازی‌ها به یکدیگر نزدیک می‌شود، مگر مسابقاتی که شکل بازی به خاطر نتایج تحت‌تاثیر قرار بگیرد. برای مثال یک تیم زود گل می‌زند و حریف مجبور است از مدار تاکتیکی خودش خارج شود و مدل دیگری بازی کند و این بازی شاید گل‌های بیشتری به همراه داشته باشد، کمااینکه شاید آن تیم گل هم دریافت کند و در بازی‌های امروز هم این را دیدیم.»

او ادامه داد: «شرایط بازی‌ها متفاوت است، اما برای تیم‌هایی که تا لحظه آخر در مدار خودشان حرکت می‌کنند، کمتر این اتفاق رخ می‌دهد. بازی‌هایی مثل صنعت ‌نفت، برای تیمی که وارد این شهر می‌شود و مقابل این تیم خوب قرار می‌گیرد، بازی بسیار سخت است. ما با تلاش خیلی بزرگی این سه امتیاز را از این شهر بردیم. البته نمی‌توانیم از تلاش و فوتبال خوب تیم صنعت نفت غافل شد. بچه‌ها واقعا برای این سه امتیاز زحمت کشیدند.»

دیدگاه‌ها