کد خبر : 1863108 | 15 دی 1401 ساعت 21:20 | 27.8K بازدید | 5 دیدگاه

پیام مودریک به شاختار: من را اسیر کرده‌اید! (عکس)

مودریک، ستاره اوکراینی شاختار، که خواهان پیوستن به آرسنال است، با مخالفت باشگاهش روبرو است. او بار دیگر با اعتراض به شاختار خبرساز شد.

پیام مودریک به شاختار: من را اسیر کرده‌اید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال، صدرنشین حال حاضر لیگ برتر، حدود یک ماه است که برای جذب میخائیلو مودریک، ستاره جوان اوکراینی باشگاه شاختار، تلاش می‌کند، ولی تا این لحظه موفق نشده است موافقت باشگاه او را به دست بیاورد.

آرسنال حتی پیشنهادی 70میلیون یورویی به باشگاه اوکراینی ارسال کرده ولی شاختار می‌گوید منتظر است پیشنهادی به مراتب بالاتر دریافت کند. روز گذشته رسانه‌های انگلیسی گفتند با ورود چلسی به این معادله، دست شاختار برای چانه‌زنی با آرسنال بازتر شده است.

1788525

این در حالی است که مودریک به شخصه از تمایلش برای پیوستن به آرسنال پرده برداشته و از شاختار خواسته بود مانع این انتقال نشود. درخواست او اما با بی‌تفاوتی باشگاه اوکراینی مواجه شده است.

مودریک حالا برای رساندن اعتراضش به گوش مدیران شاختار از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند. او پیش از دیدار آرسنال و برایتون در شب سال نوی میلادی تصویری از میکل آرتتا و روبرتو دی‌زربی، مربیان دو تیم را منتشر کرد و از آن‌ها به عنوان مربیانی درجه‌یک یاد کرد.

او امروز از تاکتیک دیگری در شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد. یک هوادار تصویری از مودریک را در اینستاگرام منتشر کرد که او را پشت میله‌های زندان نشان می‌دهد. بالای سر مودریچ آرم باشگاه شاختار و پرچم اوکراین دیده می‌شود. مشخص است که نظر این هوادار این است که باشگاه اوکراینی او را حبس کرده و اجازه پیوستنش به آرسنال را نمی‌دهد. این پست زمانی جنجالی شد که موردیک آن را لایک کرد.

1788526

باید دید با سیگنال‌های پشت سر هم این ستاره جوان اوکراینی در نهایت شاختار به این نتیجه می‌رسد که بهتر است با آرسنالی‌ها درباره قیمت او کنار بیاید؟

دیدگاه‌ها