کد خبر : 1863113 | 15 دی 1401 ساعت 21:56 | 14.7K بازدید | 8 دیدگاه

گولسیانی جور مهاجم هلندی پرسپولیس را کشید

مدافع گرجستانی پرسپولیس در بهترین موقعیت در نقش گلزن برای این تیم ظاهر شد.

گولسیانی جور مهاجم هلندی پرسپولیس را کشید

به گزارش "ورزش سه"، درست در روزهایی که پرسپولیسی‌ها نگران جدایی مهاجم هلندی خود بودند، گئورگی گولسیانی توانست قدرت گلزنی خود را به رخ بکشد و به تیمش برای کسب نتیجه کمک کند.

با جدایی یورگن لوکادیا، که در این تیم هفت گل به ثمر رسانده بود و تاثیر زیادی در عملکرد سرخپوشان داشت، نگرانی بزرگی برای هواداران و البته کادر فنی شکل گرفت.

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس البته در بهترین موقعیت توانست خود را به عنوان گلزن اول تیم معرفی کند. او با دو گلی که برابر استقلال به ثمر رساند، یک بازگشت فوق‌العاده را برای این تیم شکل داد تا اسیر حواشی بعد از باخت مقابل رقیب سنتی نشود.

در نهایت برابر نساجی و دیدار پایانی نیم فصل نیز این مدافع میانی توانست با اعتماد کادر فنی مامور نواختن پنالتی تیمش شود، تا طی چهار بازی اخیر که یورگن لوکادیا برترین گلزن این تیم جدا شده، با ثبت 3 گل زده، جور این مهاجم هلندی را بکشد و برترین گلزن تیم نیز در این مقطع لقب گیرد.

مدافع گرجستانی البته در خط دفاعی نیز توانسته بود نمایش موفقی را به جا بگذارد و در کنار مرتضی پورعلی‌گنجی مانع بزرگی برای مهاجمان رقیب در مسیر گلزنی به بیرانوند لقب گیرند.

دیدگاه‌ها