کد خبر : 1863114 | 15 دی 1401 ساعت 21:57 | 9K بازدید | 6 دیدگاه

ربیعی از تعویض‌هایش طلا ساخت (عکس)

هر دو گلزن مس رفسنجان در دیدار برابر پیکان، به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بودند.

ربیعی از تعویض‌هایش طلا ساخت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مس در شرایطی توانست سه امتیاز شیرین را در رفسنجان حفظ کند که تعویض‌های طلایی محمد ربیعی در این مسابقه حساس، زننده هر دو گل این تیم برابر خودروسازان بودند.

پس از اینکه بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید، تعویض‌های ربیعی در نیمه دوم نتیجه بازی را تغییر داد. او تصمیم گرفت تا امید لطفی را به زمین مسابقه بفرستد، بازیکنی که در این فصل کمتر از 300 دقیقه برای مس بازی کرده بود و برابر پیکان تأثیرگذار ظاهر شد.

این بازیکن جوان در دقیقه 68 و پس از دریافت یک پاس طلایی از شیمبا، در موقعیت تک‌به‌تک با ناصری سنگربان پیکان قرار گرفت و توانست ضربه‌اش را با یک شوت دقیق وارد دروازه خودروسازان کند.

1788531

تعویض طلایی دوم ربیعی نیز مهدی ترکمان است. او نیز در نیمه دوم به میدان رفت و در دقیقه 81 از پاس بسیار خوب شیمبا، نهایت استفاده را برد. مهاجم کهنه‌کار و برزیلی مس با یک پاس، ترکمان را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و این بازیکن نیز قدر موقعیت به‌دست‌آمده را دانست و با یک شوت بغل پا، پیروزی مس را با گل دوم تیمش قطعی کرد.

بدین ترتیب تغییراتی که سرمربی جوان مس در ترکیب تیمش ایجاد کرد، زمینه‌ساز یک پیروزی مهم برای مس شد. کسب این سه امتیاز، رفسنجانی‌ها را به رتبه پنجم جدول رده‌بندی رساند.

دیدگاه‌ها