کد خبر : 1863120 | 15 دی 1401 ساعت 22:46 | 30.5K بازدید | 9 دیدگاه

شلیک تماشایی السومه پیش چشم شجاع و کنعانی

ستاره سوری العربی نمایش درخشانی برای شکست الاهلی با دو مدافع ایرانی داشت.

شلیک تماشایی السومه پیش چشم شجاع و کنعانی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی‌های هفته هشتم لیگ ستارگان قطر، تیم العربی که محمدحسین کنعانی‌زادگان را در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۸:۵۵ امشب در استادیوم حمد بن خلیفه به مصاف العربی رده دومی رفت.

الاهلی که طی چهار هفته گذشته لیگ ستارگان قطر و قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ نمایش ضعیفی داشت و نتوانسته بود به برتری برسد و طی این مدت سه تساوی پیاپی و یک شکست داشت، امروز به پیروزی یک نیمه‌ای مقابل العربی مدعی رسید ولی نتوانست برتری خود را حفظ کند.

العربی در شرایطی نیمه اول را واگذار کرد که خط دفاعی این تیم با یک اشتباه عجیب منجر به گلزنی الاهلی شد و پاس در عرض عجیب در محوطه جریمه این تیم کاری کرد تا یزن النعیمات با شوت محکم گل اول تیمش را در دقیقه ۲۸ بزند.

1788549

عمر السومه، ستاره العربی که پیش از این در ۶ مسابقه لیگ ستارگان قطر سه گل و در دو دیدار جام ستارگان نیز دو گل به ثمر رسانده بود، در بازی امشب برابر یاران کنعانی و خلیل‌زاده هم درخشان ظاهر شد و توانست به تنهایی نتیجه بازی را تغییر دهد.

این مهاجم سوری که پیش از این همراه با الاهلی عربستان مقابل کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده به میدان رفته بود، امشب نمایشی با پیراهن الاهلی برابر این دو مدافع ایرانی داشت که سه امتیاز را برای تیمش به همراه آورد.

عمر السومه در دقیقه ۷۹ پاس در عرض ابراهیم کلا به مقابل، دروازه الاهلی را به راحتی با ضربه بغل پا تبدیل به گل مساوی العربی کرد و در دقیقه ۸۷ هم پس از اینکه پاس یوسف المساکنی را در دایره میانه زمین گرفت، با پیشروی تا پشت محوطه جریمه و شوت استثنایی به کنج دروازه، گل برتری تیمش را زد.

ویدئو: 269126

العربی قطر با درخشش و دبل عمر السومه در این دیدار، به پیروزی ۲ بر یک رسید تا ۱۹ امتیازی شود و با دو امتیاز بیشتر از الدحیل، در صدر جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد و یاران کنعانی و شجاع هم با دومین باخت در این فصل ۱۰ امتیازی و در رتبه پنجم ماندند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان امشب هشتمین بازی خود در لیگ ستارگان قطر را انجام داد و آمار مسابقات انجام شده شجاع خلیل‌زاده هم در این فصل به عدد ۶ رسید.

دیدگاه‌ها