کد خبر : 1863125 | 15 دی 1401 ساعت 23:52 | 21K بازدید | 13 دیدگاه

کابوس برای چلسی: دو مصدوم در 20 دقیقه

چلسی در دیدار خانگی حساس امشب مقابل منچسترسیتی، دو ستاره خود رحیم استرلینگ و کریستین پولیشیچ را در 20 دقیقه اول به دلیل مصدومیت از دست داد.

کابوس برای چلسی: دو مصدوم در 20 دقیقه

به گزارش "ورزش سه"، چلسی از دقایقی پیش در ورزشگاه خانگی‌اش، استمفوردبریج، میزبان منچسترسیتی است تا هفدهمین بازی این دو تیم در لیگ برتر برگزار شود.

اما درحالی‌که تنها سه دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود، چلسی و رحیم استرلینگ اتفاقی را تجربه کردند که برایشان در حکم یک کابوس بود. استرلینگ که به عنوان وینگر چپ چلسی در میدان حضور داشت، در میانه زمین با جان استونز، مدافع سیتی، برخورد کرد.

استرلینگ به زمین افتاد و درحالی‌که عضله همسترینگ خود را با دست گرفته بود، از شدت درد فریاد می‌زد. استرلینگ که برای این دیدار حساس در مقابل تیم سابقش انگیزه بالایی داشت، فکرش را هم نمی‌کرد که تنها سه دقیقه بتواند مقابل شاگردان پپ گواردیولا بازی کند.

1788573

تیم پزشکی چلسی که وارد زمین شده بودند تا به وضعیت استرلینگ رسیدگی کنند. در نهایت به گراهام پاتر اطلاع دادند که او قادر به ادامه بازی نیست و باید تعویض شود. به دستور سرمربی چلسی اوبامیانگ به جای استرلینگ وارد زمین شد.

1788571
1788572

گراهام پاتر، بعد از این تعویض اجباری، تاکتیک خود را به وضوح تغییر داده است. حالا اوبامیانگ نه در پست وینگر چپ، بلکه به عنوان مهاجم نوک بازی می‌کند و کای هاورتز عقب‌تر آمده و در میانه میدان نقش یک هافبک را به عهده گرفته است.

اما این پایان مصدومیت‌های ستاره‌های چلسی در این مسابقه نبود. در دقیقه 15 مسابقه پاس کای هاورتز به پولیشیچ می‌توانست چلسی را در موقعیت گلزنی قرار دهد که تکل بلند جان استونز مانع از خلق این موقعیت شد. دو دقیقه بعد اما پولیشیچ احساس درد می‌کرد و به نظر می‌رسید نقطه شروع مصدومیت او همان تکل استونز بوده است.

1788587

درحالی‌که تیم پزشکی چلسی به شرایط پولیشیچ رسیدگی می‌کردند، پاتر با چشم‌های نگران زمین را نگاه می‌کرد و امیدوار بود در کمتر از 20 دقیقه دو ستاره خط میانی‌اش را از دست ندهد. اما سرنوشت استرلینگ برای ستاره آمریکایی چلسی هم تکرار شد و پاتر چاره‌ای نداشت جز اینکه کارنی چوکومکا را به جای پولیشیچ روانه زمین کند.

دیدگاه‌ها