کد خبر : 1863126 | 16 دی 1401 ساعت 00:09 | 72.8K بازدید | 29 دیدگاه

رسمی: ستاره سابق آژاکس به بایرن مونیخ پیوست

با اعلام رسمی بایرن مونیخ، دالی بلیند، ستاره هلندی با امضای قراردادی موقت و شش‌ماهه به بایرن پیوست.

رسمی: ستاره سابق آژاکس به بایرن مونیخ پیوست

به گزارش "ورزش سه"، دالی بلیند، ستاره 32ساله هلندی، در ماه دسامبر قرارداد خود با باشگاه آژاکس را دوطرفه فسخ کرد و از آن زمان بازیکن آزاد بود. او امشب با امضای قراردادی با باشگاه بایرن مونیخ به باواریایی‌ها پیوست.

1788580

بلیند در جام جهانی قطر با پیراهن تیم ملی کشورش هلند خوش درخشید و بایرنی‌ها از همان زمان تصمیم گرفتند او را به خدمت بگیرند. باواریایی‌ها بلیند را جانشین مناسبی برای لوکاس هرناندز می‌دانند که در جام جهانی آسیب دید. به همین علت بود که بایرن با ستاره هلندی قراردادی موقت و شش ماهه امضا کرد.

بلیند با حضور در دفتر باشگاه بایرن مونیخ در کنار حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه، نشست و قراردادش را تا ماه ژوئن امضا کرد. این ستاره هلندی در بایرن پیراهن شماره 23 را به تن خواهد کرد.

1788579

این مدافع هلندی بعد از امضای قراردادش با بایرن مونیخ گفت: "امیدوارم بتوانم از تجربه‌ام برای کمک کردن به بایرن استفاده کنم. قول می‌دهم از همه توانم برای بایرن استفاده کنم. بی‌صبرانه منتظر بازی در این تیم هستم. ما وارد هیجان‌انگیزترین قسمت فصل شده‌ایم و از این به بعد باید جام‌ها را هدف بگیریم. عطشی که بایرن مونیخ به قهرمانی دارد نقش مهمی در تصمیم‌گیری من داشت."

دیدگاه‌ها