کد خبر : 1863155 | 16 دی 1401 ساعت 11:47 | 29.8K بازدید | 23 دیدگاه

خشم هواداران چلسی از اوبا: با تو 10 نفره هستیم!

هواداران چلسی از عملکرد پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی، در ترکیب این تیم راضی نیستند.

خشم هواداران چلسی از اوبا: با تو 10 نفره هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف منچسترسیتی رفت و اوبامیانگ هم خیلی زود با مصدومیت رحیم استرلینگ وارد ترکیب شد اما نتوانست مانع از شکست تیمش در این دیدار شود. 
در حالی که این بازیکن به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، گراهام پاتر تصمیم گرفت او را در نیمه دوم با عمری هاتچینسون تعویض کند تا نشان دهد که به هیچ وجه از عملکرد او راضی نیست. 
اما به نظر می‌رسد که این تنها پاتر نیست که از عملکرد این بازیکن رضایت ندارد و هواداران چلسی نیز از این که این مهاجم سابق آرسنال نتوانسته درخششی که در جمع توپچی‌ها و سپس در ترکیب بارسلونا داشت را در این تیم تکرار کند ناراضی هستند. 

1788619


یکی از آنها در صفحه توییترش نوشت:« ما باید منصفانه به شکست برابر سیتی نگاه کنیم. چلسی با حضور اوبامیانگ عملا 10 نفره برابر حریف ظاهر شد.»
هوادار دیگری اظهار داشت:« اوبامیانگ باید این واقعیت را بپذیرد و هرچه زودتر بازنشستگی‌اش از دنیای فوتبال را اعلام کند.»
یکی دیگر از کابران اضافه کرد:« دوران فوتبال حرفه‌ای برای اوبامیانگ به پایان رسیده است. او به عنوان بازیکن ذخیره به زمین آمد و وقتی تیمش به گل نیاز داشت نتوانست هیچ کاری انجام دهد.»
این بازیکن در ژانویه سال گذشته میلادی به بارسا رفت و با وجود نمایش خوبی که داشت در پایان فصل از این باشگاه جدا شد و به چلسی آمد تا بار دیگر با توماس توخل کار کند اما برکناری این مربی آلمانی شرایط را برای او بسیار دشوار کرد.

 

دیدگاه‌ها