کد خبر : 1863162 | 16 دی 1401 ساعت 12:12 | 18.6K بازدید | 4 دیدگاه

رحمتی یک بازیکن بومی جدید رونمایی کرد(عکس)

یک مدافع بومی آلومینیوم اراک برای نخستین بار فرصت قرار گرفتن در ترکیب این تیم در لیگ برتر را به دست آورد.

رحمتی یک بازیکن بومی جدید رونمایی کرد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک لحظاتی قبل از اینکه دیدار هفته پایانی نیم‌فصل مقابل نساجی مازندران را برگزار کرد، با مصدومیت سید محمداحسان حسینی مدافع چپ خود مواجه شد که همین اتفاق شرایطی به وجود آورد که سید مهدی رحمتی تصمیم بگیرد به یک بازیکن بومی اراک اعتماد کند.

رحمتی که در هفته چهاردهم مقابل نفت مسجدسلیمان، محمدرضا شکیب‌خو را به زمین فرستاده و شرایط را برای انجام نخستین بازی لیگ برتری این بازیکن ۲۰ ساله به وجود آورد، در دیدار با نساجی مازندران هم اولین حضور ثابت حسین مددی در ترکیب آلومینیوم را رقم زد.

حسین مددی که در ابتدای فصل از استقلال خوزستان به آلومینیوم اراک اضافه شده و در نیم‌فصل اول به‌عنوان بازیکن تعویضی به کار گرفته می‌شد، در آخرین دیدار دور رفت برابر نساجی مازندران برای نخستین بار حضور ثابت در لیگ برتر را تجربه کرد و نمایش خوبی هم در سمت چپ خط دفاعی ایرالکو برابر فولاد خوزستان داشت.

مددی در شرایطی به ترکیب تیمش مقابل فولاد خوزستان رسید که کار سختی برابر مهره‌های کناری حریف مثل علیرضا کوشکی و احسان پهلوان داشت، اما توانست به خوبی این بازی را پشت سر بگذارد و جواب اعتماد رحمتی را بدهد.

1788627


عکس: محمد عباسی- ورزش سه

دیدگاه‌ها