کد خبر : 1863163 | 16 دی 1401 ساعت 12:25 | 22.8K بازدید | 27 دیدگاه

جلسه بلینگام با دورتموند: می‌خواهم به رئال بروم

جود بلینگام، ستاره دورتموند، جلسه‌ای را درباره آینده‌اش با این باشگاه برگزار کرده است.

جلسه بلینگام با دورتموند: می‌خواهم به رئال بروم

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان بلینگام در ترکیب بروسیا دورتموند باعث شده که او به یکی از جذاب‌ترین اهداف نقل و انتقالاتی در فوتبال اروپا تبدیل شود. 
این بازیکن همچنین در ترکیب تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022 قطر نیز موثر ظاهر شد و همین موضوع باعث شد که باشگاه‌هایی مانند رئال مادرید و لیورپول بیش از پیش در جذب این بازیکن جدی شوند. 
پیش از این گفته شده بود که مدیران دورتموند خواهان دریافت 120 میلیون یورو برای فروش این هافبک 19 ساله هستند اما رئال حاضر نیست بیشتر از 100 میلیون یورو برای جذب او هزینه کند. 
حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده که جلسه‌ای بین مدیران دورتموند، این ستاره انگلیسی و نمایندگان او برگزار شده تا درباره تصمیم این بازیکن برای آینده و پیشنهاداتی که دریافت کرده صحبت شود. 

1788629


هرچند بلینگام تا سال 2025 با دورتموند قرارداد دارد اما مدیران این باشگاه اطمینان دارند که او تصمیمش را برای جدایی گرفته و قصد ندارد دیگر به حضورش در بوندسلیگا ادامه دهد. 
این روزنامه همچنین مدعی شده که اولویت او پیوستن به رئال مادرید و پوشیدن پیراهن این تیم در فصل آینده است و این موضوع را به مدیران دورتموند اعلام کرده و این باشگاه نیز به تصمیمی که او برای پیشرفت فوتبالش گرفته احترام می‌گذارد. 
رابطه رئال و دورتموند در سطح مدیریتی خوب است و حتی گفته می‌شود که فلورنتینو پرز صحبت‌هایی را در این باره با هانس یواخیم واتسکه انجام داده است.

 

دیدگاه‌ها