کد خبر : 1863167 | 16 دی 1401 ساعت 12:40 | 22.8K بازدید | 15 دیدگاه

تلاش برای جذب مهاجم: ستاره پرتغالی هدف یونایتد

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد پیشنهادی را برای جذب قرضی ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی، ارائه کند.

تلاش برای جذب مهاجم: ستاره پرتغالی هدف یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد باعث شد که اریک تن‌هاخ از مدیران این باشگاه بخواهد که برای جذب یک مهاجم تراز اول اقدام کنند. 
جدایی این بازیکن و همچنین شرایط نه چندان خوب جیدون سانچو که به گفته سرمربی شیاطین سرخ از نظر جسمی و روحی وضعیت چندان مساعدی ندارد باعث شد که این باشگاه به صورت جدی وارد بازار نقل و انتقالات شود. 
گزینه مورد علاقه این مربی هلندی کودی خاکپو بود که عملکرد درخشانی در جام جهانی 2022 قطر در ترکیب تیم ملی هلند داشت اما لیورپول در لحظات آخر و در حالی که بسیاری انتقال او به اولدترافورد را قطعی می‌دانستند وارد شد و او را به خدمت گرفت. 

1787787


تلاش یونایتد همچنان ادامه دارد و نام بازیکنان بسیاری در کنار نام این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به گوش رسیده است و حالا Relevo خبر داده که مدیران این باشگاه قصد دارند پیشنهادی را برای انتقال قرضی فلیکس به باشگاه اتلتیکو مادرید ارائه کنند. 
گفته می‌شود پیشنهاد آنها پرداخت چهار میلیون یورو تا پایان فصل 23-2022 است و همچنین حاضر هستند دستمزد این بازیکن را به طور کامل پرداخت کنند. 
فلیکس از زمان پیوستن به اتلتیکو نتوانست توجه دیه‌گو سیمئونه را جلب کند و مدیران این باشگاه از پیشنهاد انتقال قرضی او استقبال می‌کنند اما خواهان دریافت 12 میلیون یورو تا پایان فصل هستند و هنوز مشخص نیست که آیا یونایتد با پرداخت این مبلغ موافقت خواهد کرد یا خیر.

 

دیدگاه‌ها