کد خبر : 1863171 | 16 دی 1401 ساعت 13:25 | 19.3K بازدید | 17 دیدگاه

گریلیش: نمی‌دانستم شرایط سیتی این قدر سخت است

جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، معتقد است که سازگار شدن با شرایط در این تیم برای او بسیار دشوار بوده است.

گریلیش: نمی‌دانستم شرایط سیتی این قدر سخت است

به گزارش "ورزش سه"، گریلیش در تابستان 2021 با قراردادی گرانقیمت به ارزش 100 میلیون پوند از استون ویلا جدا و راهی سیتی شد اما نتوانست درخششی که در این تیم داشت را در اتحاد تکرار کند.
با این حال، این بازیکن همچنان در تلاش است تا توانایی‌هایش را به کادر فنی سیتی و هواداران این تیم اثبات کند و شب گذشته نیز به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و پاس گل ریاض محرز را ارسال کرد تا نقش مهمی در پیروزی 0-1 تیمش برابر چلسی ایفا کرده باشد.

1635964


او در پایان بازی به اسکای اسپورت گفت:« شرایط در سیتی واقعا با استون ویلا متفاوت است. در ویلا من این آزادی عمل را داشتم که خودم نقاط ضعف خط دفاعی حریف را پیدا کنم و بتوانم کارهایی که دوست دارم را در سمت راست یا میانه زمین انجام دهیم و همیشه یک بازیکن روی دست من از کنار پیش می‌رفت.»
این مهاجم انگلیسی درباره شرایط متفاوت سیتی اظهار داشت:« در حالی به اینجا آمدم که پیش از این همیشه در ویلا بودم و این اولین تغییر من بود. نمی‌دانستم شرایط در این تیم و با حضور یک مربی دیگر چقدر سخت خواهد بود. این وضعیت سخت‌تر از حد تصورم بود. فکر می‌کردم قرار است خیلی گل بزنم اما اینطور نشد و وضعیت دشوارتر شد. متوجه شدم که تیم‌ها با قدرت بیشتری برابر ما به میدان می‌روند.»

دیدگاه‌ها