کد خبر : 1863177 | 16 دی 1401 ساعت 13:50 | 38.1K بازدید | 11 دیدگاه

عثمان دمبله:

تازه با بارسا تمدید کرده‌ام: به پی اس جی نمی‌روم

عثمان دمبله هرگونه شایعه و گمانه زنی در مورد انتقالش به پی اس جی در تابستان پیش رو را رد کرد.

تازه با بارسا تمدید کرده‌ام: به پی اس جی نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دمبله با بارسلونا در تابستان گذشته به پایان رسید اما او پس از فراز و نشیب بسیار در نهایت قراردادش را دو سال دیگر با این باشگاه تمدید کرد.اعتماد ژاوی به این بازیکن و عملکرد خوب او در نیم فصل دوم فصل گذشته لالیگا باعث شد که مدیران بارسا حاضر شوند فرصت دیگری به او بدهند و این ستاره فرانسوی نیز اشتیاق بسیاری برای اثبات خودش در نوکمپ داشت.
بسیاری از رسانه‌ها در آن زمان از ارائه پیشنهاد پاری سن ژرمن به این بازیکن خبر داده بودند اما او در نهایت تصمیم گرفت که به حضورش در بارسا ادامه دهد.

1788643

در هفته های اخیر شایعاتی در مورد توافق دمبله با پی اس جی برای فصل بعد منتشر شده بود اما دمبله همه آنها را رد کرد. برخی منابع فرانسوی نوشته بودند که پی اس جی قصد دارد نیمار را در تابستان بعد بفروشد و با فعال کردن بند فسخ 50 میلیون یورویی دمبله، او را جانشین ستاره برزیلی کند.سپس منابع اسپانیایی اعلام کردند که بند فسخ دمبله 100 میلیون یورو است.

1746674

 دمبله خود در واکنش به این شایعات گفت:«پی اس جی؟ من به تازگی قراردادم با بارسلونا را دو سال دیگر تمدید کردم. همین چند ماه پیش این اتفاق رخ داد و چرا باید از بارسا بروم؟ می خواهم بمانم چون مورد اعتماد ژاوی و مدیران باشگاه قرار دارم. در بارسا راحتم و از فوتبال لذت می برم. خوشحالم که اینجا همه به من اعتماد دارند.»

دیدگاه‌ها