کد خبر : 1863190 | 16 دی 1401 ساعت 15:06 | 20K بازدید | 3 دیدگاه

غیبت ستاره برزیلی برابر شاتورو

مصدومیت شومی که نیمار را رها نمی‌کند

مچ پای نیمار که در بازی برابر صربستان در جام جهانی آسیب دیده بود، هنوز به طور کامل بهبود پیدا نکرده است.

مصدومیت شومی که نیمار را رها نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 0-2 تیم ملی برزیل در اولین دیدارش در جام جهانی 2022 برابر صربستان با مصدومیت نگران کننده نیمار در جریان این بازی تلخ شد. 

1788678

برخورد او با بازیکن حریف باعث شد که این ستاره پاری سن ژرمن از ناحیه مچ پا احساس درد شدیدی داشته باشد و ورم زیادی که در این ناحیه دیده شد نگرانی بسیاری را از سوی کادر پزشکی، فنی و هواداران تیم ملی برزیل به همراه داشت. نیمار دو بازی بعدی دور گروهی را از دست داد ولی از مرحله یک هشتم نهایی به ترکیب برزیل برگشت. او در هر دو بازی برابر کره جنوبی و کرواسی بدون مشکل بازی کرد ولی گویا مصدومیت او هنوز به طور کامل بهبود پیدا نکرده است.

1785852

کریستوف گالتیه، مربی پی اس جی، در نشست خبری بازی جام حذفی برابر شاتورو غیبت نیمار را تایید کرد و گفت:«نیمار برابر شاتورو بازی نخواهد کرد. او امروز(پنجشنبه) تمرین نکرد و این از قبل برنامه ریزی شده بود که تحت نظر فیزیوتراپ ها باشد. متاسفانه مصدومیت مچ پای نیمار در جام جهانی همچنان او را اذیت می کند ولی چندان هم جدی نیست و انتظار دارم هفته بعد برابر آنژه از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد. ببینیم روند ریکاوری نیمار چگونه خواهد بود.»

دیدگاه‌ها