کد خبر : 1863202 | 16 دی 1401 ساعت 15:43 | 35.1K بازدید | 22 دیدگاه

پاس گل فوق العاده ترابی در جنجال‌ها گم شد

نمایش ترابی درحالی تحت تاثیر اخراج قرار گرفت که روی گل پنجم یک پاس عالی داد و در کل بازی هم مثل همیشه موثر و کارساز بود.

پاس گل فوق العاده ترابی در جنجال‌ها گم شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی در چهار مسابقه بعد از جام جهانی چهار پاس گل داده و در مدت اخیر یکی از بهترین‌های پرسپولیس بوده است. سرخ‌ها روز گذشته یک بازی روان و رو به جلو را ارائه می‌دادند که مهدی ترابی نیز بازیکن کلیدی ترکیب بود که نبض میانه میدان را با سرعت و پاس‌هایش در اختیار داشت.

اوضاع در بازی با نساجی پیش از دقیقه ۶۰ برای مهدی ترابی خیلی خوب دنبال می‌شد و این بازیکن زیباترین پاس گل‌ فصلش را برای زدن پنجمین گل پرسپولیس به دانیال اسماعیلی‌فر داد.

پاس بلند و مهندسی شده مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر را در موقعیت گلزنی قرار داد و دروازه نساجی برای بار پنجم با خلاقیت شماره ۹ سرخ‌ها و ضربه تمام کننده دانیال فرو ریخته شد.

ترابی اما دقایقی بعد عصبانی‌ترین چهره خود در دوران فوتبال را به نمایش گذاشت و در درگیری لفظی و فیزیکی با احمد موسوی از زمین اخراج شد. اخراج ترابی پرسپولیس را در ۳۰ دقیقه آخر تحت فشار قرار داد و این تیم نتوانست روند گلزنی و بازی رو به جلوی خود مقابل نساجی را تا دقایق پایانی ادامه دهد.

پس از بازی نیز بازی خوب ترابی و پاس گل زیبایش میان عکس‌ها و خبرهای درگیری او با موسوی گم شد اما ترابی در ترکیب پرسپولیس بسیار تاثیر گذار بود و غیبتش به دلیل محرومیت در بازی‌های بعدی نیز می‌تواند به ضرر پرسپولیس شود.

1788718

دیدگاه‌ها