کد خبر : 1863207 | 16 دی 1401 ساعت 16:01 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

او مرد بزرگی بود

آلگری: همه ما دلتنگ ویالی خواهیم شد

مکس آلگری، مربی یوونتوس، در نشست خبری امروز خود به خاطر درگذشت جانلوکا ویالی ناراحت بود و در شروع صحبت هایش از او یاد کرد.

آلگری: همه ما دلتنگ ویالی خواهیم شد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس پس از کسب هفت برد متوالی فردا از ساعت 20.30 به وقت تهران میزبان اودینزه خواهد بود. نشست خبری ماسیمیلیانو آلگری، مربی یووه، به دلیل درگذشت جانلوکا ویالی با یک دقیقه سکوت برگزار شد و فضای غم‌انگیزی نیز بر سالن حاکم بود.

1788729

آلگری صحبت های خود را با ویالی شروع کرد:«امروز یوونتوس، فوتبال ایتالیا و دنیا یک ستاره بزرگ را از دست داد. مردی بزرگ و دوست داشتنی که نبودش را با تمام وجود حس خواهیم کرد. ویالی زمانی که فوتبال بازی می کرد، یک ستاره بود و خدمات بزرگی به فوتبال ایتالیا کرد. او را همیشه با تفسیر های فنی و پر شور و حرارتش نیز در یاد خواهیم داشت. مطمئنا دلتنگ او خواهیم شد.»

1788731

آلگری در مورد بازی فردای تیمش برابر اودینزه گفت:«برابر تیم خوب و خطرناکی بازی داریم. میزبان هستیم و در ورزشگاهی پر از تماشاگر به دنبال هشتمین برد متوالی هستیم. برای بازی فردا آنخل دی‌ماریا در دسترس است و روند ریکاوری پاردس هم خوب پیش می رود. در مورد برمر شک دارم که به بازی می رسد یا خیر و در تمرین امروز شرایط او مشخص خواهد شد. الکس ساندرو هم بهبود پیدا کرده و می تواند از ابتدا بازی کند. در خط دفاع از بین روگانی، گاتی، دانیلو و ساندرو سه نفر به میدان می روند. فردا دی‌ماریا و میلیک می توانند باهم در ترکیب باشند و شاید از بین آنها یکی را در ترکیب قرار دهم.»

آلگری در مورد وضعیت مویزه کین گفت:«کین 6 کیلو وزن کم کرده ولی نکته مهم در مورد او این است که حالا در زمین فکورانه‌تر بازی می کند. او روز به روز بهتر می شود و از لحاظ ذهنی به بازیکنی متفاوت تبدیل شده است.»

مربی یووه در مورد شانس اول قهرمانی سری آ گفت:«چیزی تغییر نکرده و همچنان از نظر من ناپولی شانس اول قهرمانی است. درست است که به اینتر باختند ولی همچنان صدرنشین هستند و شانس اول محسوب می شوند.»
 

دیدگاه‌ها