کد خبر : 1863225 | 16 دی 1401 ساعت 17:29 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

کفاشیان: نیمکت ایران افراد تازه‌نفس می‌خواهد

کفاشیان می‌گوید باید در بحث ماندن یا رفتن کی‌روش به نظر مردم توجه کرد و ایران نیاز به افراد تازه‌نفس دارد.

کفاشیان: نیمکت ایران افراد تازه‌نفس می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال، در حاشیۀ مراسم یادبود مهدی یزدانی‌خرم در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: « این یک سال خیلی به سرعت سپری شد. این‌ها برای ما درس است که بعد از ما خوبی‌ها و بدی‌ها می‌ماند. خیلی کسانی بودند که مقام و ثروت زیادی داشتند ولی دیگر خبری از آنها نیست. آنچه که مهم است عملکرد آنها در زمانی است که زنده هستند.»

رئیس سابق فدراسیون در مورد کارلوس کی‌روش گفت: «من روی اینکه ایشان ماندگار باشد یا نباشد نمی‌توانم نظر خاصی دهم و اگر چیزی بگویم ممکن است ایشان دلخور شود ولی در هرصورت ما باید به نظر مردم توجه کنیم و ببینیم مردم از یک مربی چه می‌خواهند. همیشه اینطور بوده که بعد از ماندن یک مربی به مدت زیاد مردم دوست دارند، افراد جدیدتری بیایند. از نظر تخصصی هم نیاز به افراد تازه‌نفس داریم که فکرشان را به فوتبال بیاورند. ما از الآن باید برای چهارسال آینده فعالیت کنیم و یک آدم توانمند و با انرژی می‌خواهیم. به نظرم فدراسیون باید این موضوع را سرلوحه قرار دهد.»

کفاشیان در مورد عملکرد ایران در جام جهانی بیان کرد: «به‌نظرم در مسابقۀ اول حواشی خیلی تأثیرگذار بود. شاید بچه‌ها و تیم با دودلی بازی می‌کردند و آن روحیۀ جنگندگی را نداشتند و این روحیه در بازی دوم به‌وجود آمد. بازی سوم هم می‌توانستیم برنده باشیم و تیممان لیاقت صعود به دور دوم را داشت.»

دیدگاه‌ها