کد خبر : 1863242 | 17 دی 1401 ساعت 05:10 | 36.9K بازدید | 19 دیدگاه

تمرکز بیش از اندازه روی آن صحنۀ مشکوک

شبیه‌سازی و تئاتر: آقای کاظمی پنالتی بود!

استقلال در هفتۀ پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر درحالی مقابل تراکتور شکست خورد که نتوانست نمایش قابل قبولی ارائه دهد.

شبیه‌سازی و تئاتر: آقای کاظمی پنالتی بود!

به گزارش ورزش سه، استقلالی‌ها در هفته‌های اخیر بیش از آن که نگاهشان معطوف به اتفاقات درون زمین و پیاده‌سازی نقشه‌های از پیش تعیین شده کادر فنی این تیم باشد، به سوت‌های داوران نگاه می‌کنند.

در این بازی هم خیلی زودتر از حد تصور آبی‌ها با داور مسابقه وارد یک چالش جدی شدند. در دقیقۀ ۵ بازی محبی پس از نفوذ از سمت چپ به داخل محوطۀ جریمه پس از برخورد با مدافع تراکتور سرنگون شد؛ اما کاظمی نقطه پنالتی را نشان نداد. تصمیمی که با اعتراض بازیکنان استقلال هم همراه شد.

1788784

ابتدا محبی و پس از او دیگر بازیکنان این تیم به صحنه آمدند و به‌شدت به وحید کاظمی اعتراض کردند و با شبیه‌سازی صحنۀ رخ‌داده سعی داشتند داور را مجاب کنند که این صحنه پنالتی بوده است؛ اما نظر کاظمی تغییر نکرد و او مخالفت خود را با نظر آبی‌ها اعلام کرد.

در غیبت ساپینتو هم دیگر دستیاران او جای خالی او را پر کردند و به لب خط آمدند و آن‌ها هم اعتراض خود را به این تصمیم نشان دادند. شاید یکی از تفاوت‌های استقلال این فصل با فصل گذشته همین اعتراضات شدید به داوری باشد. اعتراضاتی که کادر فنی استقلال در ابتدای فصل به‌شدت پیگیر آن بود و رفته‌رفته این اتفاق به بازیکنان هم سرایت کرد تا شاید حالا بیش از آن که تمرکز استقلالی‌ها روی جریان بازی باشد، به سوت‌های داوران نگاه کنند و ذهنیت آن‌ها حین بازی به‌هم بخورد.

استقلال با این باخت حالا کار سختی برای رسیدن به صدر جدول دارد و فاصلۀ دوامتیازی آن‌ها با صدر به پنج امتیاز افزایش پیدا کرده است.

1788781
1788782
1788783
1788786

دیدگاه‌ها