کد خبر : 1863247 | 16 دی 1401 ساعت 18:22 | 29.9K بازدید | 10 دیدگاه

بدشانسی وحید امیری نیم‌فصل را رد کرد

وینگر ملی‌پوش پرسپوليس که در هفته‌های ابتدایی به دلیل مصدومیت دور از ترکیب بود، در بازگشت نتوانست نیم‌فصل را با گلزنی به پایان برساند.

بدشانسی وحید امیری نیم‌فصل را رد کرد

به گزارش “ورزش سه”، وحید امیری که با مصدومیت دیسک کمر مجبور به عمل جراحی شده بود تا نگرانی زیادی بابت غیبت در جام‌جهانی قطر برای وی شکل گیرد، با تلاش و برنامه‌ریزی مناسبی که داشت توانست پیش از این رقابت‌ها خود را به لیست كارلوس كی‌روش برساند.

امیری البته بدشانس بود که در رقابت‌های جام جهانی فرصتی برای حضور در ترکیب تیم ملی به‌دست نیاورد تا برخلاف دورۀ قبلی، این جام طبق خواسته‌های او پیش نرود.

با این حال در بازگشت به پرسپوليس و شروع لیگ برتر امیری بار دیگر توانسته عملکرد تأثیرگذاری از خود به‌جا بگذارد و همان ستاره‌ای شود که کادر فنی از وی انتظار دارد.

امیری که طی فصول اخیر نیز بازیکنی گلساز و گلزن در ترکیب پرسپوليس بود، با توجه به شرایطی که دنبال کرد اکنون طی نیم‌فصل لیگ‌ بیست‌ودوم از گلزنی دور بود. او البته یک موقعیت ایده‌آل برابر نساجی و علیرضا حقیقی داشت ولی نتوانست آن را به اولین گل فصل جدیدش تبدیل کند تا امیدوار شود که در ادامۀ فصل، شرایط به سوی هدفی که دنبال می‌کند پیش می‌رود.

 اما کاپیتانی پرسپوليس در دیدارهای پایانی نیم‌فصل اتفاقی مثبت برای این بازیکن محسوب می‌شود که در کنار عملکرد کیفی و فنی قابل توجه، از حیث اخلاقی نیز نشان داده قادر به حفظ بازوبند کاپیتانی و شأن آن است.

1788796

دیدگاه‌ها