کد خبر : 1863260 | 17 دی 1401 ساعت 08:00 | 7.8K بازدید | 3 دیدگاه

برای قهرمانی در جام حذفی چیزی کم نداریم

پدیدۀ مس رفسنجان: تیم ما بی‌نظیر است

لطیفی که اولین گلش در این فصل را به پیکان زد امیدوار است، جواب اعتماد محمد ربیعی را بدهد.

پدیدۀ مس رفسنجان: تیم ما بی‌نظیر است

به گزارش “ورزش سه”، مس رفسنجان موفق شد با گل‌های امید لطیفی و مهدی ترکمان پیکان را از پیش رو بردارد. امید لطفی در این مورد به خبرنگار ما گفت: «بازی خیلی خوبی بود. آقای حسینی تیم خوب و یکدستی ساخته و واقعاً تیم پیکان یکی از تیم‌های سخت‌کوش است و در این بازی هم این موضوع را ثابت کردند ولی خدا را شکر ما توانستیم یک برد خیلی خوب کسب کنیم. ما به این برد نیاز داشتیم و به لطف خدا و تلاش همه بچه‌ها توانستیم سه امتیاز را بگیریم. 
او در مورد پاس گل شیمبا و گلی که زد ادامه داد: «بازی کردن کنار بازیکن باتجربه و عالی مثل شیمبا خیلی لذت‌بخش است و من به‌عنوان یک جوان از بودن کنار چنین بازیکن بزرگ و حرفه‌ای لذت می‌برم و چیزهای زیادی از او یاد می‌گیرم و با پاس گل زیبایی که به من داد خدا را شکر توانستم اولین گلم را بزنم و پایم به گلزنی باز شو‌د و از این بابت خیلی خوشحال هستم.» 
این بازیکن درخصوص اعتماد ربیعی به خودش به‌عنوان بازیکن جوان گفت: «من شخصاً از آقای ربیعی بابت اعتمادی که به من و تمام جوان‌های تیم کرده تشکر می‌کنم. او‌ فرصت بازی و درخشش را برای ما فراهم کرده و واقعاً از او تشکر می‌کنم و قطعاً با تلاش بیشتر و به لطف خدا سعی می‌کنم، جواب اعتماد ایشان را بدهم. 
وی درخصوص آمار کم‌شکست‌ترین و کمترین گل خورده توضیح داد: «در تیم ما همۀ بچه‌ها بی‌نظیر هستند و همۀ بازیکنان حرفه‌ای کار می‌کنند و تیم ما یک نظم عالی دارد و‌ ما روی نظم و‌ تاکتیک خودمان بالا می‌رویم و آمارمان از خیلی تیم‌ها بهتر است و ازنظر خلق موقعیت جز دو سه تیم برتر هستیم ولی کم‌شانسی آوردیم و در بازی‌های قبل پایمان کمتر به گلزنی باز شد.»
لطیفی در پایان درمورد دیدار با ذوب‌آهن در جام حذفی افزود: «تمام بازی‌های جام حذفی حکم فینال را دارند و ما با برنامه و تاکتیک خودمان بازی به بازی جلو می‌رویم و تلاشمان را می‌کنیم همۀ فینال‌های این جام را پیروز شویم و جام را بالای سر ببریم. تیم ما برای قهرمانی چیزی کم ندارد و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.»

1788816

دیدگاه‌ها