کد خبر : 1863265 | 16 دی 1401 ساعت 19:40 | 19K بازدید | 10 دیدگاه

غیبت کونته در کنفرانس خبری: سوگوار ویالی هستم

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، اعلام کرد به دلیل سوگواری بر درگذشت جان‌لوکا ویالی امروز عصر در کنفرانس خبری شرکت نمی‌کند و کمک او کریستین استلینی به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.

غیبت کونته در کنفرانس خبری: سوگوار ویالی هستم

به گزارش "ورزش سه"، جان‌لوکا ویالی به دلیل ابتلا به سرطان در پنجاه و هشت سالگی درگذشت و دنیای فوتبال را غافلگیر و سوگوار کرد. مرگ این ستاره سابق ایتالیایی به خصوص فوتبال ایتالیا را شوکه و غمگین کرده است.

ویالی سابقه بازی در لیگ برتر با پیراهن چلسی را هم داشت و به همین خاطر خبر درگذشت او در انگلیس هم با واکنش‌های زیادی مواجه شده است. آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام، به همین دلیل در کنفرانس مطبوعاتی خود شرکت نکرد.

1788828

کونته قرار بود امروز عصر در آستانه بازی تاتنهام مقابل پورتزموث در مرحله سوم جام حذفی در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرده و به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد. ولی سرمربی ایتالیایی از طریق باشگاه اعلام کرد سوگوار درگذشت ویالی است و نمی‌تواند در این جلسه شرکت داشته باشد. تاتنهام اعلام کرد کریستین استلینی، کمک کونته، به جای او در کنفرانس شرکت خواهد کرد.

کونته همبازی ویالی بوده و این دو در یوونتوس با هم بازی می‌کردند. کونته 53ساله سابقه‌ای طولانی در بیانکونری دارد و از 1991 تا 2004 بازیکن این تیم بوده است. ویالی از سال 1992 به یووه پیوست و به مدت چهار سال همبازی آنتونیو کونته بود.

1788829
کونته و ویالی در یوونتوس همبازی بودند

جالب اینجا است که در فصل 96-1995 که آخرین فصل حضور ویالی در یووه بود او بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بست ولی بعد از جدایی او در پایان آن فصل، بازوبند کاپیتانی بیانکونری به آنتونیو کونته رسید. کونته و ویالی در دوران چهارساله حضورشان در یوونتوس موفق شدند در سال 1993 فاتح جام یوفا شوند. آنها در سال 95 جام حذفی ایتالیا را فتح کردند ولی مهم‌ترین افتخارشان در این دوره قهرمانی چمپیونزلیگ در سال 1996 بود که ویالی به عنوان کاپیتان یووه جام قهرمانی را بالای سر برد.

1788830
ویالی به عنوان کاپیتان یوونتوس جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر می‌برد

دیدگاه‌ها