کد خبر : 1863281 | 16 دی 1401 ساعت 21:36 | 21.8K بازدید | 10 دیدگاه

پیام احساسی فلورنزی برای ستارۀ درگذشته فوتبال ایتالیا

جیان‌لوکا، آسوده بخواب ای قهرمان زندگی

پیام الساندرو فلورنزی، مدافع میلان و تیم ملی ایتالیا، برای جان‌لوکا ویالی، پیامی که دیگر پاسخی دریافت نخواهد کرد، دوست‌داران ویالی را متأثر کرده است.

جیان‌لوکا، آسوده بخواب ای قهرمان زندگی

به گزارش "ورزش سه"، جان‌لوکا ویالی ستارۀ سابق فوتبال ایتالیا بعد از پنج سال نبرد با سرطان در سن پنجاه‌وهشت‌سالگی از دنیا رفت. درحالی‌که دنیای فوتبال و به‌خصوص فوتبال ایتالیا سوگوار ویالی هستند، ستاره‌های سابق و فعلی واکنش‌های زیادی به این درگذشت شوکه‌کننده داشتند.

1788865

الساندرو لورنزی، مدافع میلان و تیم ملی ایتالیا، پیامی خطاب به ویالی منتشر کرد که در ایتالیا به‌شدت مورد توجه قرار گرفته است. فلورنزی در پیام خود از ویالی به‌عنوان یکی از کلیدهای قهرمانی ایتالیا در یورو 2020 یاد کرد. این مدافع ایتالیایی عکسی از شب قهرمانی ایتالیا با پیروزی مقابل انگلیس را منتشر کرد که او را در کنار ویالی نشان می‌دهد.

*پیام فلورنزی خطاب به ویالی: به تو قول می‌دهم
«من امسال از بابائول هیچ‌چیز نخواستم و تنها خواسته‌ام این بود که تو جواب پیامم را بدهی. ولی نه، جوابی نیامد و دیگر هرگز نخواهد آمد. ما با هم به قلۀ فوتبال اروپا رسیدیم ولی تو کار بزرگتری کردی. تو در قلب همۀ ما جاوادن شدی. به تو قول می‌دهم رفیق که این مهمتر از پیروزی و قهرمانی ما است. من قولی داده‌ام و برای عمل به آن هر کاری خواهم کرد. وقتی پنجاهمین بازی ملی‌ام را انجام بدهم به تو فکر خواهم کرد. سلام جان‌لوکا، به خاطر همه درس‌هایی که به من آموختی از تو متشکرم و آن درس‌ها را همیشه در قلبم حفظ خواهم کرد. آسوده بخواب، ای قهرمان زندگی.»

1788867

دیدگاه‌ها