کد خبر : 1863284 | 16 دی 1401 ساعت 22:14 | 53.3K بازدید | 13 دیدگاه

آمار دفاعی خارق‌العاده تیمِ ربیعی در پایان نیم فصل؛

این تیم گل بخور نیست (عکس)

مس رفسنجان توانست نیم فصل اول مسابقات را با ثبت 11 کلین شیت پایان بدهد که آمار بسیار تحسین برانگیزی به شمار می‌رود.

این تیم گل بخور نیست (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، فصل گذشته مس رفسنجان مسابقات را با دریافت 29 گل تمام کرد. محمد ربیعی برای ترمیم خط دفاعی خود تغییراتی در نفرات تیمش ایجاد کرد که مهم‌ترین‌هایش اضافه شدن حامد لک، رامتین سلیمان و جفرسون باهیا به شمار می‌رود.
این تغییرات در لیگ بیست و دوم به بهترین نحو ممکن جواب داد تا شاگردان محمد ربیعی طی 15 مسابقه نیم فصل اول فقط در 4 مسابقه دروازه خودشان را باز شده ببینند و البته در هیچ مسابقه‌ای بیشتر از یک گل دریافت نکردند.
چهار گلی که وارد دروازه مس هم شده به ترتیب در دیدار هفته اول برابر نساجی مازندران، دیدار هفته ششم برابر هوادار، دیدار هفته هفتم برابر صنعت نفت آبادان و درنهایت دیدار هفته نهم برابر پرسپولیس به ثمر رسیده است. ضمن اینکه 2 گل از میان این 4 گل در مصاف با قرمزپوشان قائمشهری و تهرانی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است.
البته مسی‌ها معقتدند که پیش از اعلام خطای پنالتی در اولین دیدار فصل برابر نساجی بازیکن حریف در آفساید قرار داشته و گل صنعت نفت هم برابر این تیم در موقعیت آفساید به ثمر رسیده؛ دو صحنه‌ای که کارشناسان داوری هم روی آن اتفاق نظر داشتند تا در واقع شاگردان محمد ربیعی تنها 2 بار طی 15 مسابقه دروزاه خودشان را با گل سالم باز شده دیده باشند.
به هر ترتیب با دریافت 4 گل نارنجی‌پوشان رفسنجانی عملکردی خیره‌کننده را در بخش دفاعی به نمایش گذاشته‌اند که اگر در نیم فصل دوم هم ادامه‌دار باشد، می‌تواند رکوردی دست نیفتادنی را در لیگ برتر به ثبت برساند.
پس از مس رفسنجان تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک با دریافت تنها 6 گل بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر هستند و بدترین خط دفاعی هم با دریافت 35 گل و با اختلاف بسیار زیادی به نام نفت مسجد سلیمان خورده است.

1788531

دیدگاه‌ها