کد خبر : 1863285 | 16 دی 1401 ساعت 22:19 | 15.5K بازدید | 5 دیدگاه

برای رفتن به آرسنال: مودریک با شاختار آشتی می‌کند

در میانه نبرد آرسنال و چلسی برای جذب مودریک، ستاره جوان شاختار، مدیر برنامه‌های مودریک پیامی آشتی‌جویانه برای باشگاه اوکراینی ارسال کرد تا شاید از مخالفت به جدایی او دست بردارند.

برای رفتن به آرسنال: مودریک با شاختار آشتی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در روزهای اخیرا با تمام قوا برای انتقال میخائیلو مودریک، ستاره جوان شاختار، تلاش می‌کند. تاکنون دو پیشنهاد توپچی‌ها توسط باشگاه اوکراینی رد شده است و آرسنال حالا باید برای به خدمت گرفتن مودریک با باشگاه چلسی نبرد کند.

این در حالی است که مودریک تا کنون چند بار به صراحت از علاقه‌اش به آرسنال گفته و خواهان موافقت شاختار با این انتقال شده است. اما اصرار باشگاه اوکراینی به دریافت پیشنهاد 100 میلیون یورویی انتقال او را تا این لحظه در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

1788877

با اینکه به نظر می‌رسد صحبتهای مودریک علیه شاختار این باشگاه را عصبانی کرده باشد امروز مدیر برنامه‌های او پیامی برای باشگاه اوکراینی ارسال کرد که پیامی آشتی‌جویانه تفسیر شده است.

اولکسی آلخین، مدیر برنامه‌های مودریک، به رسانه‌ها گفت که تصمیم درباره آینده این پدیده جوان اوکراینی دست او نیست و همه چیز به مدیریت باشگاه شاختار بستگی دارد. او در صحبت‌های خود گفت:" مودریک بازیکن شاختار است و تصمیم درباره انتقال او را هیات‌مدیره این باشگاه خواهد گرفت. میخائیلو در حال حاضر آماده می‌شود تا به همراه بازیکنان شاختار به کمپ تمرینی برود. فقط اخبار رسمی را قبول کنید و به شایعات بها ندهید".

کمپ تمرینی که مدیر برنامه‌های مودریک به آن اشاره کرد با هدف آماده‌سازی این تیم برای دیدار با رن در لیگ اروپا برگزار می‌شود که در ماه فوریه خواهد بود. لیگ فوتبال اوکراین بعد از آن دیدار از سر گرفته خواهد شد.

1788139

دیدگاه‌ها