کد خبر : 1863287 | 16 دی 1401 ساعت 22:33 | 23.3K بازدید | 13 دیدگاه

بحران مصدومیت: چلسی دیگر بازیکن ندارد

با مصدوم شدن دو ستاره چلسی در دیدار دیشب مقابل منچسترسیتی، آبی‌های لندن حالا به فهرستی 10نفره از بازیکنان مصدوم روبرو هستند.

بحران مصدومیت: چلسی دیگر بازیکن ندارد

به گزارش "ورزش سه"، شرایط چلسی روز به روز بدتر می‌شود. گراهام پاتر که به دلیل نتایج ضعیف از زمان روی کار آمدن به عنوان سرمربی چلسی تحت فشار قرار دارد حالا با لشگری از مصدومان روبرو است.

دیشب وقتی در دیدار مقابل منچسترسیتی دو ستاره تیم پاتر، رحیم استرلینگ و کریستین پولیشیچ، مصدوم شده و از زمین بیرون رفتند او با لیستی 10 نفره از مصدومان مواجه شد؛ فهرستی که همه اعضایش کسانی هستند که در صورت مصدوم نبودن نامزدهای قرار گرفتن در تیم اصلی گراهام پاتر خواهند بود.

حالا اتاق فیزیوتراپی باشگاه چلسی شلوغتر از هر زمان دیگری است. درحالی که پیش از بازی دیشب پاتر با فهرستی هشت نفره از مصدومان روبرو بود تنها پنج دقیقه از دیدار مقابل منچسترسیتی گذشته بود که رحیم استرلینگ در اولین تاثیرگذاری‌اش در جریان مسابقه دچار مشکل شد و در نهایت زمین را ترک کرد. در دقیقه بیست هم کریستین پولیشیچ از ناحیه زانو به مشکل برخورد و به استرلینگ پیوست تا پاتر هر دو وینگر خود را از دست بدهد.

1788880
1788881

جالب اینجا است که یکی دیگر از مصدومان چلسی هم به این مسابقه مرتبط بود. در جریان آماده‌سازی چلسی برای دیدار با سیتی بود که میسون مونت هم در تمرین‌ها آسیب دید و به فهرست مصدومان اضافه شد.

1788882

فهرست مصدومان باشگاه چلسی در حال حاضر از این قرار است: رحیم استرلینگ – ریس جیمز – انگولو کانته – میسون مونت – کریستین پولیشیچ – روبن لوفتوس چیک – بن چیلول – وسلی فوفانا – ادوارد مندی – آرماندو بروخا

دیدگاه‌ها