کد خبر : 1863293 | 16 دی 1401 ساعت 23:33 | 30.5K بازدید | 7 دیدگاه

رافائل فن درفارت:

خرید غیرمنتظره بایرن اوضاع را به هم نمی‌ریزد

بعد از انتقال غیرمنتظره دالی بلیند هلندی به بایرن مونیخ برای پر کردن جای خالی لوکاس هرناندز مصدوم، یک ستاره سابق هلندی می‌گوید او ممکن است در بایرن به مشکل بربخورد.

خرید غیرمنتظره بایرن اوضاع را به هم نمی‌ریزد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب اعلام کرد دالی بلیند، مدافع 32ساله هلندی را با قراردادی شش ماهه به خدمت گرفته است. این انتقال عجیب و غیرمنتظره بود چه از نظر انتخاب بازیکنی پا به سن گذاشته از طرف بایرن و چه از نظر مدت‌زمان کوتاه قرارداد.

رافائل فان درفارت، ستاره سابق هلندی که با بوندس‌لیگا آشنایی دارد، در گفتگویی با اشپورت1 درباره این انتقال عجیب صحبت کرد. او می‌گوید شایعات در هلند مبنی بر اینکه بلیند با سرمربی آژاکس، آلفرد شرویدر، مشکل داشته احتمالا درست باشد.

فان‌ درفارت به اشپورت1 گفت:" در اینکه منتقل شدن به بایرن مونیخ برای دالی اتفاق خوبی است هیچ شکی وجود ندارد. او در ماه‌های گذشته در آژاکس مشکلاتی داشت و حالا به شکل ناگهانی خودش را بازیکن بایرن مونیخ می‌بیند. من برای او از این نظر خوشحالم".

1788885

*مدتها دالی بلیند را زیر نظر داشتم و او را خوب می‌شناسم
فان‌ درفارت می‌گوید در زمان حضور دالی بلیند در آژاکس او را به دقت زیر نظر داشته و حتی پیش از آن هم این مدافع هلندی را به دقت بررسی کرده است. او بلیند را بازیکنی با نقاط قوت و ضعف قابل توجه دانست و گفت:" دالی وقتی توپ را در اختیار دارد خیلی قوی کار می‌کند ولی در بازی بدون توپ ضعف دارد. بنابراین او همیشه خوب بازی نمی‌کند. در بازی بدون توپ او یک مدافع برجسته است و پای چپ قدرتمندش می‌تواند به بایرن کمک کند".

*دالی بلیند باید نیمکت‌نشینی را قبول کند، چاره دیگری نیست
ستاره سابق هلند با اشاره به شرایط دالی بلیند در آژاکس گفت:" بلیند اخیرا خیلی روی نیمکت می‌نشست و همین باعث عصبانیتش از شرودر شده بود. او دیگر نمی‌توانست نیمکت را تحمل کند و طبیعی بود که به دنبال تیمی دیگر باشد.

با این حال دالی بلیند ممکن است در بایرن هم بعضی بازی‌ها را نیمکت‌نشین باشد. ولی به نظرم این باعث ایجاد مشکل برای او و تیم جدیدش نمی‌شود. چرا که دالی آدم ساکت و خوش‌اخلاقی است و از آن دسته بازیکن‌ها نیست که سرشان برای دردسر درد کند. پس او در بایرن دوران آرامی را سپری خواهد کرد".

1788580

دیدگاه‌ها