کد خبر : 1863325 | 17 دی 1401 ساعت 10:28 | 30.3K بازدید | 21 دیدگاه

تلاش فدراسیون فوتبال برای کنترل سرمربی پرتغالی

تبعید ساپینتو به اتاق سکوت!(عکس)

نود دقیقه دشوار برای میزبانان ساپینتو در بنیان دیزل رقم خورد!

تبعید ساپینتو به اتاق سکوت!(عکس)

به گزارش ورزش سه، ساپینتو برای دیدار با تراکتور محروم بود و به واسطه این محرومیت نمی توانست در تبریز روی نیمکت استقلال بنشیند . او می‌باید در جایگاه ویژه و یا در سکوهای پشت نیمکت تیمش مستقر می شد ولی سردی هوای تبریز باعث شده بود تا او  نتواند بر روی سکوها  مستقر شود و از طرفی حرکات منحصر به فرد او باعث شد تا استقرار او در جایگاه وی‌آی‌پی نیز به صلاح نباشد .
بنابراین نماینده فدراسیون به همراه نماینده استقلال تمامی جایگاه های ورزشگاه را بازدید کردند تا اتاقی در محیطی بسته را برای او پیدا کنند تا حرکات این مربی حاشیه ساز نشود.

1788932

ساپینتو با همکاری روابط عمومی باشگاه تراکتور در اتاق فرمان این ورزشگاه مستقر شد تا از اتاقی که اسکوربورد و سیستم صوتی ورزشگاه مدیریت می شود بازی را تماشا کند و این دقیقا آغاز یک چالش برای مسئولین فنی ورزشگاه بود تا روزی سخت را پشت سر بگذارند.

ساپینتو نود دقیقه در این اتاق داد زد اما صدایی به داخل زمین نمی رسید تا بارها با مشت های گره کرده بر شیشه های اتاق فرمان بکوبد و فریاد بزند!
اگرچه این رفتار برای افراد حاضر عادی نبود ولی بهزاد غلامپور از آنها می‌خواست تا مراعات سرمربی استقلال را کرده رسم میهمان نوازی را ادا کنند. خبرنگار ما در این باره می‌گوید قطعا عدم حضور غلامپور در کنار ساپینتو می‎توانست حاشیه های جدی ایجاد کند.

1788933
1788934
1788935

دیدگاه‌ها