کد خبر : 1863328 | 17 دی 1401 ساعت 10:41 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

زائر کاظمین: این مسائل اجتناب ناپذیر است

عذرخواهی رسمی بازیکن ملوان از آقا میثم!

بازیکن ملوان در خصوص درگیری با بازیکن حریف توضیحاتی ارائه داد و اعلام کرد که این موارد در فوتبال اجتناب ناپذیر است.

عذرخواهی رسمی بازیکن ملوان از آقا میثم!

به گزارش “ورزش سه”، ملوان انزلی در هفته پانزدهم برد مهمی به دست آورد و مقابل نفت مسجدسلیمان به پیروزی یک بر صفر رسید. مسعود زائر کاظمین در خصوص این بازی و سه امتیاز ارزشمندی که ملوان در برابر نفت مسجدسلیمان کسب کرد به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر که بازیکنان هر دو تیم به سلامت از این زمین خارج شدند، باز هم خدا را شاکرم که در این دیدار حساس و شش امتیازی، توانستیم نفت مسجد سلیمان را شکست دهیم‌ و حاشیه امنی برای تیم‌مان ایجاد کنیم، اما می‌دانیم هنوز هیچ چیز تمام نشده و در ادامه فصل بازی‌ها سخت‌تر خواهد شد. امیدوارم نیم فصل دوم را پر قدرت شروع کنیم و در نهایت ملوان را در لیگ برتر نگه‌داریم.

وی در مورد عملکرد خودش در این ديدار و‌ موقعیت تک به تکی که در دقایق پایانی از دست داد، اظهار داشت: بعد از پنج، شش بازی که نیمکت نشین بودم در این بازی در ترکیب قرار گرفتم. خوشحالم که پس از چند هفته توانستم خودم را ثابت کنم و جواب اعتماد آقای زارع را بدهم. موفقیت ملوان مهم‌تر از بازی کردن یا گلزنی هر بازیکنی است، کیفیت چمن ورزشگاه در این بازی به بازیکنان این اجازه را نمی‌داد که ضربات آخر را به خوبی روانه دروازه حریف کنند.

وینگر ملوان در خصوص درگیری با میثم نقی زاده افزود: آقا میثم بزرگ ما است و به خاطر درگیری‌ای که بین ما وجود آمد، بین دو نیمه از ایشان عذرخواهی کردم. بازیکن حریف در حین پرتاب اوت، توپ از دستش افتاد و من فکر کردم داور خطای پرتاب اوت بازیکن حریف را به نفع ما اعلام کرده است. به همین خاطر می‌خواستم که بازی را آغاز کنم اما میثم نقی‌زاده با یک برخورد مانع از این کار شد و تنش جزئی بین ما اتفاق افتاد. همانطور که گفتم از او عذر خواهی کردم، به هر حال این درگیری ها در فوتبال اجتناب‌ ناپذیر است.

کاظمین درباره تقابل دوباره ملوان و نفت مسجد سلیمان در جام حذفی افزود: ما نیم نگاهی به جام حذفی داریم و از لحاظ تیمی به ثبات رسیده‌ایم، به هیچ عنوان تیم حریف را  دست کم نمی گیریم، امیدوارم  در این دیدار نیز، بار دیگر نفت مسجد سلیمان را از پیش رو برداریم و در ادامه بازی‌های لیگ را به بهترین شکل ممکن شروع کنیم.

دیدگاه‌ها