کد خبر : 1863407 | 17 دی 1401 ساعت 15:03 | 6.1K بازدید | 3 دیدگاه

برکناری استکی: سرمربی قدیمی بوکس برگشت

در اولین جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس در دوره جدید مدیریت، حسین نهرودی به عنوان سرمربی تیم ملی و جانشین استکی معرفی شد.

برکناری استکی: سرمربی قدیمی بوکس برگشت

به گزارش "ورزش سه"، اولین جلسه شورای فنی با حضور سیدروح‌اله حسینی سرپرست فدراسیون بوکس صبح امروز در سالن همایش‌های هتل ارم برگزار و در پایان این نشست حسین نهرودی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد.
در این جلسه علاوه بر سرپرست فدراسیون، عبدالرضا انصاری، همایون امیری، اکبر احدی، بیژن باتمانی، امید رشید، احسان روزبهانی، محمد ستارپور، مرتضی شیری، محمدرضا صمدی، غلامرضا کریمی، فروتن گل‌آرا، اسفندیار محمدی، علی مظاهری، کوروش مولایی و محمود نهتانی نیز به عنوان اعضای شورای فنی در این نشست حضور داشتند.

بررسی عملکرد فنی دو سال گذشته کادر فنی تیم ملی، تصمیم‌گیری در خصوص سرمربی تیم ملی، به‌کارگیری سرمربی خارجی و... در دستور کار این جلسه قرار داشت که اعضا در خصوص این موارد با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند و نقطه نظرات خود را مطرح کردند. در نهایت میان حسین نهرودی و علیرضا استکی رای‌گیری انجام شد و با رای اعضا (15 رای از 15 آراء ماخوذه) تصویب شد تا نهرودی سرمربی‌گری تیم ملی را برای چند ماه آینده برعهده بگیرد.

نهرودی که قبلا نیز بارها سابقه سرمربی‌گری تیم ملی را در کارنامه داشت، بار دیگر این مسئولیت را برعهده گرفت؛ اگرچه شورای فنی تصویب کرده در ماه‌های آینده سرمربی خارجی برای تیم ملی استخدام شود. 

احدی، امیری، انصاری، کریمی، گل‌آرا، مظاهری و نهتانی نیز کاندیداهای مربی‌گری معرفی شدند. مقرر شد که نهرودی نهایتا تا ۱۰ روز آینده مربیان خود را معرفی کند.
تیم ملی بوکس در سال آینده رویدادهای مهمی همچون قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا و... را در دستور کار دارد.

دیدگاه‌ها