کد خبر : 1863416 | 17 دی 1401 ساعت 15:30 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق عجیب در شورای فنی بوکس؛ چه کسی دوست دارد مربی شود؟

نهرودی پس از 11 سال سرمربی تیم ملی شد

نخستین جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس با انتخاب نهرودی به عنوان سرمربی تیم ملی برگزار شد.

نهرودی پس از 11 سال سرمربی تیم ملی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، نخستین جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس، صبح امروز با حضور روح‌الله حسینی سرپرست فدراسیون بوکس، ابراهیم موسوی مدیر تیم‌های ملی، پیمان دانشمند سرپرست دبیری، حسینقلی نهرودی مسئول شورای فنی و اعضای این شورا و در غیبت علیرضا استکی و رضا مهدی‌پور ،سرمربیان تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان، در هتل ارم برگزار شد.

در این نشست درحالی‌که قرار بود عملکرد کادرفنی تیم‌های ملی بررسی شود، سرپرست فدراسیون بوکس حسینقلی نهرودی را به عنوان سرمربی پیشنهادی به شورای فنی معرفی کرد تا سرمربی سابق تیم ملی بوکس پس از 11 سال دوری از مربی‌گری مجددا به رینگ بازگردد و هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد.

این در حالی است که بدون شنیدن صحبت‌های استکی و تنها برای رسمیت بخشیدن به رای‌گیری نام استکی در کنار نهرودی روی تخته نوشته می‌شود تا اعضای شورای فنی نهرودی را انتخاب کنند.

در ادامه، در اتفاقی عجیب، از اعضای شورای فنی پرسیده می‌شود که چه کسانی تمایل به حضور در کادر فنی تیم ملی را دارند و در نهایت اکبر احدی، علی مظاهری، همایون امیری، امید رشید، محمدرضا صمدی، محمود نهتانی و فروتن گل‌آرا برای حضور در کادرفنی کاندید می‌شوند تا در جلسات بعد در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

با این اتفاقات پرونده حضور 4ساله استکی در تیم ملی پس از کسب نخستین مدال در مسابقات جهانی پس از 86 سال، حضور دو نماینده در فینال مسابقات قهرمانی آسیا پس از 9 سال و کسب دو سهمیه المپیک بسته شد و پس از 11 سال شاهد بازگشت نهرودی به تیم ملی بودیم. نهرودی در شرایطی هدایت تیم ملی را برعهده گرفت که سال گذشته عمل قلب باز انجام داده است.

در این جلسه عبدالرضا انصاری، همایون امیری، اکبر احدی، بیژن باتمانی، امید رشید، احسان روزبهانی، محمد ستارپور، مرتضی شیری، محمدرضا صمدی، فروتن گل‌آرا، اسفندیار محمدی، علی مظاهری، کوروش مولایی و محمود نهتانی حضور داشتند و استکی، مهدی‌پور، کاظمی و نوریان حضور نداشتند.

دیدگاه‌ها