کد خبر : 1863427 | 17 دی 1401 ساعت 16:45 | 17.2K بازدید | 11 دیدگاه

بازی فردا تعیین‌کننده نیست، اما...

ژاوی: پیروزی بر اتلتیکو یک ضرب شست محکم است

ژاوی هرناندز بازی فردا برابر اتلتیکو را تعیین‌کننده قهرمانی نمی‌داند، ولی معتقد است کسب پیروزی در متروپولیتانو، هشداری به تمام رقبا خواهد بود.

ژاوی: پیروزی بر اتلتیکو یک ضرب شست محکم است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا از هفته 16 لالیگا باید در ورزشگاه متروپولیتانو به مصاف اتلتیکو مادرید برود. بارسا به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به رئال صدرنشین است و اتلتیکو با یازده امتیاز کمتر در رده چهارم قرار دارد. پس از تساوی هفته قبل برابر اسپانیول، بارسا محکوم به پیروزی در بازی فرداست.

1787120

ژاوی هرناندز، مربی بارسا، در شروع نشست خبری خود با سؤالی در مورد قرعه ساده بارسا در یک‌هشتم نهایی کوپا دل ری روبرو شد. بارسا در این مرحله باید برابر تیم دسته سومی سئوتا قرار بگیرد: «فعلا فقط به بازی فردا برابر اتلتیکو فکر می‌کنیم و بازی دشواری خواهد بود. باید مبارزه کنیم و پیروز شویم. در مورد قرعه یک‌هشتم نهایی کوپا باید بگویم که خوش‌شانس بودیم، چون برابر حریفی از دسته پایین‌تر بازی خواهیم کرد. اما باید در زمین نشان دهیم که تیم بهتری هستیم. در دور قبل اینترسیتی هم از دسته سوم بود ولی چیزی نمانده بود حذف شویم.»

ژاوی در مورد مشکل تیمش در گلزنی گفت: «بیشتر از اینکه مشکل فنی باشد، ذهنی است. ما در همه بازی‌ها تیم بهتر زمین هستیم و مالکیت توپ را داریم ولی در زدن ضربات نهایی دقت نمی‌کنیم و تمرکز تیم بالا نیست. این مشکلی است که باید رفع شود. در مترهای پایانی باید موثرتر کار کنیم و همین قضیه باعث شد تا هفته قبل دو امتیاز از دست بدهیم. زمانی که باید کار حریف را تمام کنیم، این کار را انجام نمی دهیم.»

1737525

فردا روبرت لواندوفسکی به دلیل محرومیت غایب است. ژاوی در مورد جانشین لوا گفت: «فردا دو غایب بزرگ داریم: یکی جوردی آلبا و دیگری لواندوفسکی. گزینه‌های زیادی برای پر کردن جای خالی لواندوفسکی داریم و فردا متوجه خواهید شد. فران تورس یا آنسو فاتی؟ فران تحرک بیشتری در زمین دارد ولی آنسو بیشتر در منطقه خودش کار می‌کند. فران برای هم‌تیمی‌هایش فضاسازی می‌کند و همواره در حال نفوذ است. آنسو خصوصیاتی متفاوت دارد. هر دو می‌توانند در پست مهاجم نوک بازی کنند و ما در این منطقه ممفیس دیپای را هم داریم.»

اتلتیکو مادرید: «هر هفته این‌طور است که بازی پیش‌رو مهمترین بازی محسوب می‌شود. بازی فردا تعیین‌کننده قهرمانی نیست، ولی پیروزی در آن ضرب شست خوبی به رقبا خواهد بود. بازی در زمینی دشوار و برابر حریفی برگزار می‌شود که در دفاع مثل یک صخره است. اگر می‌خواهیم پیروز شویم، باید در محوطه جریمه اتلتیکو بهتر کار کنیم و در زدن ضربات نهایی دقت بیشتری داشته باشیم. اتلتیکو بیشتر 2-3-5 و 2-4-4 بازی می‌کند و ما مقابل هر دو سیستم می‌دانیم چطور باید بازی کنیم.»

بازار زمستانی: «همین تیم حفظ شود، راضی هستم. آنقدر خوب هستیم که برای ادامه فصل برابر رقبا پایاپای بجنگیم و رقابت کنیم.»

دیدگاه‌ها