کد خبر : 1863430 | 17 دی 1401 ساعت 16:48 | 58.4K بازدید | 58 دیدگاه

اینجا تمرین استقلال است، خنده ممنوع! (عکس)

بازیکنان استقلال در تمرین امروز بابت شکست مقابل تراکتور بسیار ناراحت بودند و این مسئله در چهره آن‌ها نمایان بود.

اینجا تمرین استقلال است، خنده ممنوع! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باخت عجیب استقلال در تبریز و مقابل تیم تراکتور موجی از نگرانی را نزد هواداران و پیشکسوتان این باشگاه ایجاد کرده است. از روز گذشته در فضای مجازی انتقادهای زیادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی مطرح شده و خیلی‌ها به بررسی دلایل این شکست پرداخته‌اند.

نکته مهم درباره استقلال افت کیفی سبک فوتبال این تیم بعد از تعطیلات طولانی مدت لیگ برتر است. استقلال حتی مقابل نفت آبادان که برنده از زمین خارج شد هم، به گواه کارشناسان، فوتبال خوبی به نمایش نگذاشت و این مسئله مقابل مس رفسنجان و در نهایت تراکتور بیشتر به چشم آمد.

از دست رفتن 7 امتیاز از 12 امتیاز ممکن بعد از تعطیلات لیگ برتر، مسئله‌ای است که باعث شده استقلال از صدر به رده چهارم سقوط کند و قهرمانی نیم فصل را نیز از دست بدهند.

1789097

در چنین وضعیتی تمرین ریکاوری امروز استقلالی‌ها در فضایی عجیب برگزار شد. ناراحتی بازیکنان بابت شکست مقابل تراکتور در چهره‌شان نمایان بود و با شرایط روحی نامناسب به تمرین پرداختند.

حالا نقش کادر فنی و اجرایی استقلال بیشتر از قبل به چشم خواهد آمد. ساپینتو وظیفه دارد تیمش را از وضعیت روحی کنونی خارج کند. استقلال چند روز دیگر دیدار جام حذفی را مقابل تراکتور در پیش دارد و چه بسا ادامه روند فعلی باعث خروج زودهنگام آبی ها از تورنمنت هم بشود. به همین خاطر باید هرطور شده تیم از نظر ذهنی و روانی به شرایط بهتری برسد و در بازی جام حذفی مقابل تراکتور نتیجه مطلوبی را کسب کند.

1789098

دیدگاه‌ها