کد خبر : 1863433 | 17 دی 1401 ساعت 16:59 | 17.6K بازدید | 31 دیدگاه

گزارش مارکا

چالش بزرگ بنزما : 3 بازی برای گرفتن لواندوفسکی

کریم بنزما این شانس را دارد که از محرومیت سه جلسه‌ای روبرت لواندوفسکی نهایت استفاده را ببرد و فاصله‌اش را با ستاره لهستانی در جدول گلزنان کم کند.

چالش بزرگ بنزما : 3 بازی برای گرفتن لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز در ورزشگاه دلاسرامیکا باید برابر ویارئال قرار بگیرد. رئال در یک دهه گذشته تنها دو بار در زمین ویارئال پیروز شده و البته باید توجه داشت که در فصل 13-2012 به دلیل حضور ویارئال در دسته دوم، دو تیم برابر هم قرار نگرفتند.

1789127

در 10 سال گذشته رئال در زمین ویارئال کمتر از ورزشگاه های اختصاصی بارسا، اتلتیکو، سویا و والنسیا پیروز شده که این در نوع خود بسیار جالب است. چشم امید رئال برای بازی امروز به کریم بنزماست که حالا دیگر مصدومیت را فراموش کرده و در فرم خوبی قرار دارد. کریم در 18 رویارویی برابر ویارئال هشت گل زده و امروز بهترین فرصت را برای کم کردن فاصله خود با روبرت لواندوفسکی دارد.

1789128

بنزما قبل از جام جهانی به دلیل مصدومیت‌های متوالی تنها پنج گل برای رئال زد و لواندوفسکی توانست با ثبت 13 گل صدرنشین جدول گلزنان شود. هفته گذشته بنزما موفق شد دو بار برابر وایادولید گلزنی کند و تعداد گل‌هایش را به هفت برساند، ولی لوا برابر اسپانیول موفق به گلزنی نشد. ستاره لهستانی بارسا در سه بازی بعدی برابر اتلتیکو، ختافه و خیرونا محروم است و کریم که آقای گل فصل گذشته است، این شانس را دارد که خود را به لوا نزدیک‌تر کرده، با او برابر شود و حتی از او پیشی بگیرد. رئال در هفته‌های پیش‌رو باید برابر بیلبائو و سوسیداد به میدان برود و باید دید کریم چه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها