کد خبر : 1863452 | 17 دی 1401 ساعت 18:44 | 8.2K بازدید | 16 دیدگاه

سرمربی مس به دنبال حفظ روند مثبت

ربیعی و ماموریت سخت نیم فصل دوم در رفسنجان

محمد ربیعی، روند رو به رشد خود را در مس رفسنجان ادامه داده و حالا تیمش در رده پنجم جدول قرار دارد.

ربیعی و ماموریت سخت نیم فصل دوم در رفسنجان

به گزارش “ورزش سه” حضور در بین ۵ تیم بالای جدول و قرار گرفتن بالاتر از تیم‌های بزرگ و مدعی مثل فولاد خوزستان و تراکتور تبریز، مس رفسنجان را به یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر و البته شگفتی‌ساز تبدیل کرده است.

البته این نکته را باید بدانید که آن‌ها تا به حال در ۱۵ مسابقه، چهار گل دریافت کرده‌اند و بهترین آمار را از این جهت در لیگ برتر دارند. چهار گلی که هیچ‌کدام در جریان مسابقه‌ به ثمر نرسیده و از روی ضربات ایستگاهی یا پنالتی وارد دروازه مسی‌ها شده است که این مسئله نشان از کار بزرگ شاگردان ربیعی می‌دهد.

محمد ربیعی که چهارمین سال حضور در مس رفسنجان را پشت سر می‌گذارد، در همان سال اول تیم را از لیگ یک به لیگ برتر آورد. سال دوم فعالیت او در مس با سال اول کار در لیگ‌ برتر گره خورد و ربیعی توانست تیمش را در رده هشتم جدول قرار دهد.

1789129

آن‌ها سال گذشته نیز با ارائه بازی‌هایی خوب در انتهای فصل ششم شدند و امسال نیز تا پایان نیم فصل اول در رده پنجم جدول قرار گرفته‌اند. روندی صعودی که امکان دارد در نیم فصل دوم نیز بهبود یابد.

مسی‌ها البته در این فصل با تغییر مدیرعامل مواجه شده‌اند و برخی مشکلات مالی را احساس می‌کنند. بخصوص اینکه ربیعی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با پیکان درخواستی داشت و خواهش کرد حقوق بازیکنانش پرداخت شود. با این حال، آن‌ها علی‌رغم حواشی گوناگون‌ حالا رتبه‌ای خوب در جدول دارند و به آینده امیدوار هستند.

دیدگاه‌ها