کد خبر : 1863459 | 17 دی 1401 ساعت 19:34 | 4.4K بازدید | 13 دیدگاه

هندرسون: لیورپول از این روزهای سخت عبور می‌کند

جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، در آستانه بازی امشب تیمش مقابل ولورهمپتون به هواداران توصیه کرد با اتحاد به تیمشان کمک کنند این روزهای دشوار را پشت سر بگذارد.

هندرسون: لیورپول از این روزهای سخت عبور می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در ورزشگاه خانگی‌اش، آنفیلد، در مرحله سوم جام حذفی انگلیس میزبان ولورهمپتون است.

این بازی، به خصوص بعد از شکست غیرمنتظره 3-1 مقابل برنتفورد، در روز دوشنبه، برای یورگن کلوپ و شاگردانش اهمیت ویژه‌ای دارد. آن‌ها می‌خواهند در ورزشگاه خانگی‌شان به هواداران خود ثابت کنند که هنوز فصل را پایان‌یافته نمی‌دانند و قصد دارند از فرصت‌های باقی‌مانده حداکثر استفاده را ببرند.

جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، در آستانه بازی امشب در یک مصاحبه به این موضوع اشاره کرد و به هواداران لیورپول اطمینان داد.

1789139

کاپیتان قرمزها در این مصاحبه گفت:"یکی از درس‌هایی که از فصل گذشته گرفتیم این بود که اگر تیم در اوایل و میانه‌های فصل دچار مشکل شود، ولی بتواند از آن‌ها به سلامت عبور کند، در ماه مه روزهای خوبی خواهد داشت و می‌تواند بسیار امیدوار باشد. اتفاقی که در بازی با برنتفورد افتاد نشان داد که ما در لحظات سختی هستیم و وظیفه ماست که راهی برای عبور از این مرحله پیدا کنیم.

بهترین راه اما اتحاد است. اگر بتوانیم مثل گذشته با اتحاد از این مرحله عبور کنیم، هر اتفاقی ممکن است برایمان بیفتد. من به دلیل پروتکل‌های مربوط به ضربه به سر نتوانستم مقابل برنتفورد بازی کنم و مثل همه از عملکرد تیم و نتیجه بازی ناراحت شدم. یک کاپیتان چه وقتی در زمین است و چه وقتی در میدان حضور ندارد احساس مسئولیت می‌کند."

دیدگاه‌ها