کد خبر : 1863473 | 17 دی 1401 ساعت 21:37 | 4.6K بازدید | 20 دیدگاه

کورتوا: در شروع دو نیمه بد بودیم، حیف شد

تیبو کورتوا، سنگربان رئال مادرید، در پایان بازی تیمش مقابل ویارئال از عملکرد لوس بلانکوس به خصوص در دقایق اولیه دو نیمه انتقاد کرد.

کورتوا: در شروع دو نیمه بد بودیم، حیف شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب درحالیکه فرصت خوبی داشت تا با پیروزی مقابل ویارئال از بارسا پیشی گرفته و هر چند موقتی در صدر جدول لالیگا بایستد اما در مقابل ویارئال شکست 2-1 را تجربه کرد تا همچنان در رتبه دوم جدول بایستد.

در پایان مسابقه تیبو کورتوا در یک مصاحبه از عملکرد تیمش به خصوص در دقایق اولیه نیمه اول و به خصوص نیمه دوم بازی انتقاد کرد ولی گفت رئال باید آرامش خودش را حفظ کند. او همچنین به تصمیم داور در اعلام پنالتی به سود ویارئال انتقاد کرد.

1789181

عملکرد ضعیف رئال در جریان مسابقه
باید آرامش خودمان را حفظ کنیم. ما بازی را خوب شروع نکردیم و موقعیتهای زیادی به حریف دادیم. در نیمه دوم حتی بدتر شروع کردیم و این باعث شرمندگی است. روی گلی که ویارئال زد هر چه کردم به اندازه کافی نشد توپ را منحرف کنم تا به تیر برخورد کرده و برگردد. ولی روی موقعیت‌های اینچنینی هر چه تلاش کنید باز هم احتمال گل خوردن هست. واقعا حیف شد.

پنالتی آلابا
من با داور صحبت نکردم. هفته پیش هند مشابهی در بازی وایادولید دیدیم و امشب هم روی داوید. او به زمین افتاد و دستی که روی زمین به عنوان تکیه‌گاه گذاشته بود به توپ برخورد کرد. من نمی‌دانم قانون در این باره چه می‌گوید. باید منتظر بمانیم تا اگر دستورالعمل‌های جدیدی صادر شده به ما اطلاع داده شود. ولی به نظرم داوید اصلا توپ را ندید و حق داشت اینقدر عصبانی باشد.

دیدگاه‌ها