کد خبر : 1863475 | 17 دی 1401 ساعت 22:39 | 8.3K بازدید | 20 دیدگاه

یووه 1-0 اودینزه: بیانکونری توقف‌ناپذیر شده است

یوونتوس در هفته هفدهم سری آ در خانه خود به مصاف اودینزه رفت و موفق شد این تیم را 1-0 شکست دهد تا هشتمین پیروزی پیاپی خود در سری آ را ثبت کند.

یووه 1-0 اودینزه: بیانکونری توقف‌ناپذیر شده است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در استادیوم آلیانز شهر تورین میزبان اودینزه بود تا هفدهمین بازی خود در فصل جاری سری آ را انجام دهد. شاگردان آلگری که از میانه ماه اکتبر روند پیروزی‌های پیاپی در سری آ را آغاز کرده بودند امیدوار بودند امشب در خانه خود به این روند ادامه بدهند.

آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، امشب بار دیگر برای بیانکونری به میدان رفته بود. او در دقیقه 19 اولین موقعیت جدی را برای تیمش خلق کرد و سانتر خوب او با ضربه سر روگانی می‌رفت دروازه اودینزه را باز کند اما با واکنش استثنایی سیلوستری اودینزه دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

1789185

دومین موقعیت جدی بازی هم توسط دی‌ماریا برای یوونتوس ایجاد شد. پاس عمقی این ستاره آرژانتینی به درون محوطه جریمه اودینزه در دقیقه 38 مویس کین را در حالی صاحب توپ کرد که این مهاجم یووه یارگیری نشده بود. اما شوت او با کف دست دروازه‌بان اودینزه، سیلوستری، راهی کرنر شد.

1789186
1789187

نیمه اول با موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها همراه نبود و به جز دو موقعیت یوونتوس عملا شاهد فرصت جدی‌ای نبودیم. در نهایت دو تیم با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

با شروع نیمه دوم باز هم شاهد درخشش سیلوستری بودیم. دروازه‌بان اودینزه تا اینجا بهترین بازیکن تیمش بوده است. این بار کاستیچ در جناح چپ پیشروی کرد و شوتی محکم به سمت تیر نزدیک شلیک کرد. در ادامه شاهد شلوغی محوطه جریمه بودیم ولی سیلوستری با اینکه از طرف لوکاتلی تحت فشار بود موفق شد توپ را دفع کند.

1789188

در دقیقه 60 اودینزه اولین موقعیت خود در این مسابقه را خلق کرد. رودریگو بکائو، دفاع راست برزیلی، که تا سمت راست محوطه جریمه یوونتوس پیش تاخته بود شوتی به سمت چپ دروازه یووه شلیک کرد ولی شزنی هوشیار بود و مانع از باز شدن دروازه‌اش شد.

بازی بدون موقعیت خاصی برای هر دو تیم ادامه داشت ولی در حالیکه تنها چهار دقیقه تا پایان وقت قانونی باقی مانده بود یوونتوس سرانجام به گل رسید تا طلسم باز نشدن دروازه سیلوستری شکسته شود. پاردس در سمت چپ توپ بلندی برای کیه‌زا ارسال کرد. او توپ را با سینه کنترل کرده و بلافاصله دانیلوی برزیلی را در طرف دیگر محوطه جریمه اودینزه صاحب توپ کرد. او از فاصله نزدیک دروازه خالی را باز کرد تا بیانکونری در بهترین زمان ممکن از حریف پیش بیفتد.

1789189
1789190
1789191

بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید و یوونتوسی‌ها مثل بازی قبلی‌شان مقابل کرمونزه یک پیروزی 1-0 دیگر به دست آوردند. شاگردان آلگری به این ترتیب هشتمین پیروزی پیاپی خود در سری آ را دشت کردند تا با 37 امتیاز از میلان سبقت گرفته و در رتبه دوم جدول بایستند. میلان با یک بازی کمتر از یووه و با 36 امتیاز فعلا در رتبه سوم قرار دارد.

دیدگاه‌ها