کد خبر : 1863490 | 18 دی 1401 ساعت 04:00 | 6.7K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی 75 ساله برای تیم ملی بوکس!

تیم ملی بوکس بعد از یازده سال دوباره به حسین نهرودی رسید.

سرمربی 75 ساله برای تیم ملی بوکس!

به گزارش ورزش سه، نشست کمیته فنی فدراسیون بوکس برای بررسی انتخاب سرمربی تیم ملی با یک تصمیم عجیب به پایان رسید. در نشستی که علیرضا استکی سرمربی تیم ملی در آن حضور نداشت، نتایج تیم ملی مورد بررسی قرار گرفت و در حالی‌که اعضای کمیته فنی قبل از این وعده استخدام سرمربی خارجی را داده بودند و سرپرست فدراسیون هم دو هفته پیش از علیرضا استکی برای ادامه همکاری برنامه خواسته بود، رأی به انتخاب حسین نهرودی به‌عنوان سرمربی تیم ملی دادند. 
حسین نهرودی با بیش از ۷۰ سال سن در حالی این مسئولیت را پذیرفت که یازده سال پیش آخرین حضور او در تیم ملی بوکس بود اما حالا در حالی‌که گرد پیری در چهره او کاملاً مشخص است، تصمیم گرفته سرمربیگری تیم ملی را برعهده بگیرد. این تصمیم عجیب در حالی اتخاذ شده که حسین نهرودی در مصاحبه هفته پیش خود به‌عنوان رئیس کمیته فنی وعده جذب سرمربی خوب خارجی را داده بود. 
سایر اعضای کمیته فنی هم از جمله احسان روزبهانی، محمد‌رضا صمدی و حتی اکبر احدی از ضعف مربیان ایرانی گفته بودند و خواهان جذب سرمربی خارجی بودند اما حالا چه اتفاقی رخ داده که به جای سرمربی خارجی حسین نهرودی انتخاب شده که در نوع خود بسیار عجیب است. این تصمیم یک بار دیگر ثابت کرد که کمیته فنی همان کشکی است که سال‌ها پیش علی پروین در مصاحبه خود گفت. 

1789228

بعد از این تصمیم فدراسیون بوکس برای سرپوش گذاشتن روی انتخاب اشتباهش وعده جذب سرمربی خارجی را در ماه‌های آینده داد و از لفظ سرمربی موقت تیم ملی استفاده کرد. معلوم نیست که چه ضرورتی داشت الان در این شرایط و با قید فوریت سرمربی تیم ملی تغییر کند. آن‌هم در شرایطی که اصلاً مشخص نیست در چند ماه آینده روح‌الله حسینی سرپرست فدراسیون همچنان در فدراسیون حضور داشته باشد؟ 
ظاهراً حسینی به‌دنبال همان چیزی است که مرتضی سپهوند در مصاحبه هفته قبل خود بعد از برکناری از هیأت استان گفت: «حسینی به‌دنبال انتقام گرفتن از افرادی است که در انتخابات قبل از او حمایت نکردند.»

دیدگاه‌ها