کد خبر : 1863504 | 18 دی 1401 ساعت 08:21 | 12.7K بازدید | 3 دیدگاه

شایسته پیروزی مقابل حریف فوق العاده خود بودیم

لوپتگی: مقابل لیورپول از ما دزدی شد

سرمربی تیم ولووز معتقد است که اگر داور به اشتباه گل تیمش را آفساید اعلام نمی کرد، پیروزی مقابل لیورپول دور از دسترس نبود.

لوپتگی: مقابل لیورپول از ما دزدی شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار لیورپول و وولوز در چارچوب مرحله سوم جام حذفی با نتیجه مساوی به پایان رسید تا شاهد تکرار آن برای تعیین تیم برنده باشیم. با این وجود سرمربی وولوز معتقد است که پیروزی از تیمش به سرقت رفت؛ زمانی که VAR نتوانست در مورد آفساید بحث برانگیز اواخر بازی، تصمیم درست را ارائه کند و گل وولوز مردود شد.

لوپتگی با انتقاد از داور گفت: "این یک تصمیم اشتباه بود. همان طور که من اشتباه می کنم، داوران هم گاهی اشتباه می کنند ولی می شد به درستی از VAR کمک گرفت چون آفساید نبود ولی حیف که این گونه نشد."

1789264

او در مورد صحبت هایش با داور گفت: "ما بعد از دیدن تصاویر با داور صحبت کردیم و او بسیار مودب بود و حرف های ما را گوش کرد. این برای من خیلی جالب و خوب بود و چیزی نامعمول در اسپانیا به حساب می آید. من عاشق صحبت کردن هستم ولی خب متاسفانه راهی برای نشان دادن این که آفساید نبود، نداشتیم."

سرمربی وولوز در ادامه تاکید کرد که باید گل صلاح مردود اعلام می شد افزود: "به نظر من این یک آفساید واضح بود. با وجود اینکه داور برخورد خوبی در برابر صحبت های ما داشت اما به هر حال باید بپذیریم که بازی را نبردیم. واقعا حیف شد چون شایسته پیروزی مقابل تیم فوق العاده لیورپول بودیم."

1789265

دیدگاه‌ها